donderdag, augustus 01, 2013

Mini voor onze mini

Ik heb vorige week nog een mini albumpje gemaakt voor ons mannetje! Ik had dit papier als allereerste gekocht toen ik wist dat we een mannetje zouden krijgen, maar ik kon er niet mee uit de voeten. Lang leve internet en in dit geval Pinterest en Youtube. Ik kwam dit boekje tegen bij mysistersscrapper en heb hem bijna helemaal gekopieerd omdat ik hem zo schattig vind! Ik heb hem niet helemaal hetzelfde want ik had 1 paperblock niet die zij wel gebruikte maar ik vind hem toch heel erg leuk en vrolijk en fris geworden en weer in dezelfde kleurtjes als ook de deken en omslagdoek!

De kaft heb ik even bewerkt in Paint Shop want zijn naam staat op de kaft en die willen we lekker nog even voor onszelf houden ;-) Laat de foto's voor zich spreken!


















De tutorials voor dit boekje vind je HIER

1 opmerking:

Petra zei

Ooh wat een gaaf mini album!! :-D Heel mooi gemaakt, en lekker vrolijke papiertjes.