dinsdag, augustus 13, 2013

Afgelopen weekend

Afgelopen weekend stond geloof ik in het teken van wel 10x van kleding wisselen! Allereerst kwamen zaterdagochtend nieuwe kleertjes binnen, zowel voor mij als voor de meisjes en die moesten natuurlijk gepast worden, en dan mogen ze op de tafel staan om te showen.

Skylar, vooral blauw staat haar heel erg goed dus vandaar maar weer eens een donkerblauw setje!

 Pixie is van de roze en de teal en dat zijn ook mijn lievelingskleuren dus Pixie in het teal, al voor de herfst, ze is dol op zulke vestjes, van die zachte harige stof! Bofte ze even dat er 1 zat bij dit setje!
 Er werd ook druk geschilderd, maar ja niet in nieuwe kleren natuurlijk dus wéér omkleden en schilderen maar! Tja lekker kliederen zul je bedoelen want de meiden moesten daarna echt in bad! Ze waren zelf witter dan de muur!
 Opperste concentratie van Pixie
 En onze "ballerina" is ook lekker aan het kliederen maar voor haar is het meer lang leve de lol!
 Toen ik vroeg of Igor foto's van mijn buik wilde maken, hoorde Skylar dat en stond meteen weer bovenop de tafel, strike a pose girl!
 En Pixie wilde voor deze keer ook wel een guitig bekkie trekken!
Gewoon even leuke foto's om te delen vond ik! Verder niks hihihi

Geen opmerkingen: