donderdag, augustus 08, 2013

Project Life week 27

 Dit is Pixies verjaardagsweek dus ik heb zoveel foto's dat ik een extra mapje heb toegevoegd er tussenin.
Op deze spread zie je de linkerpagina en een kant van het flapje op de rechterpagina

 De rechterpagina met de achterkant van het flapje op de linkerpagina
 De linkerpagina. Pluis is vriendjes geworden met Misty, precies de bedoeling en ze delen samen een mandje, veel te klein voor Misty alleen al, laat staan voor pluis ook nog eens maar ze proberen het wel hahaha! Ik heb citroenmacarons gemaakt, en foto's van Pixies verjaardag uiteraard!
 Flapje... Pixies gezicht, bloedserieus, zo neemt ze veel op hoor, gelukkig kan ze ook erg lachen en gek doen en gieren! En een foto van het avondeten dat ze zelf mocht kiezen, dat werd dus macaroni met balletjes.
 Flapje achterkant, foto's van Pixies verjaardag op de 5de en foto's van de 7de toen we het vierden. Het was prachtig mooi weer ook, lekker in hun blootje spelen in het gras.
 De rechterpagina, allemaal foto's van de 7de, toen we haar verjaardag vierden. Kadootjes uitpakken, spelen in de modder met je neefje, alle kadootjes op een rij en een vermoeide maar dankbare papa en mama aan het einde van de dag!
Dit was de laatste volle spread die ik gemaakt heb, hierna heb ik wat enkele pagina's gemaakt. Daar in de volgende post meer over!

2 opmerkingen:

Petra zei

Wat een leuke papiertjes gebruikt. Komen die ook uit de PL box?

Angela zei

De papiertjes zijn los te verkrijgen als paperpack, en de kaartjes komen uit de box, er zitten er echt heel erg veel in!