woensdag, augustus 07, 2013

Project Life week 26

Ik ben helemaal bij in mijn album maar nog niet op mijn blog! Ik heb deze week een inhaalslag gemaakt van 4 weken, maar daar later meer over. Nu eerst week 26 dus!

Weekoverzicht week 26. Ik had niet veel foto's en ook niet veel te vertellen. Pluisje is hier natuurlijk nog helemaal nieuw in ons huis en krijgt erg veel aandacht en ik maak ook heel veel foto's van hem, maar om nou een hele spread met poezenfoto's te doen, ach wie weet voor een "ad on" binnenkort over onze dieren!

 De linkerpagina, pluisje, Pixie met de Cavia die we te logeren hebben, een dikke buik en mega aardbeien van eigen tuin! Ik heb een kaartje geprint met daarop allemaal woordjes die deze week typeren.
 Rechterpagina... Nog meer pluis, de wieg is bijna klaar en lekker eten!
Deze week veel gebruik gemaakt van filler-kaartjes. Ik had gewoon niet zoveel te vertellen dus deze spread ziet er simpel uit, en toch ook wel weer gevuld. Deze spread ging op zich ook vrij snel er doorheen! En dat is te zien ook. Ben er nog niet uit met die kaartjes hoor!

Ik zag trouwens vorige week dat Elsie Larson en d'r zusje Emma ook een kit ontworpen hebben en ik vind hem erg mooi, en de andere nieuwe kit, heritage ook! De een is retro en de ander vintage, dus ik hoop dat ze hier straks te verkrijgen zijn, maar ja dan.... keuzes maken!

2 opmerkingen:

Petra zei

Leuk geworden! De Larson zusjes ken ik niet? Waar heb je die kits gezien dan? Ben benieuwd!

Angela zei

Elsie Larson heette vroeger Elsie Flannigan, dat is de naam waaronder ze als scrapper bekend werd jaren geleden, inmiddels scrapt ze amper meer maar is ze meer bekend om lifestyle, haar blog is http://abeautifulmess.typepad.com en ze zijn erg van de retro en ik vind de kaartjes heel erg leuk! Kwam een filmpje op youtube tegen van becky higgins die de kaartjes liet zien op de grote beurs van vorige maand!