vrijdag, augustus 09, 2013

Project Life week 28, 30 en 30

Ik liep 4 weken achter met project life oops. Ik had even andere prioriteiten geloof ik. Dat waren vooral haken, wieg af krijgen, nog een miniboekje maken, de verbouwing, en andere creatieve uitspattingen. Ik maak niet zoveel mee, doe niet zo veel, kom niet veel de deur uit, en maak niet zoveel foto's dus krijg ook geen spread per week vol! Dan maar even enkele pagina's!

Week 28, Heel simpel gehouden. Deze page protectors vind ik niet handig, met die vierkantjes maar voor Instagramfoto's zijn ze weer super handig, vandaar, op 1 na allemaal instagrammetjes van deze week!
Wieg is af, deken ook, dikke buik foto, zuster skylar, kraal en bloemen kado gekregen!

Week 29. Ook weer niet veel foto's maar toch gelukt een blz vol te maken. Over deze bladzijde ben ik niet tevreden, oogt rommelig, geen geheel. Wel vind ik de weekpagina leuk! Geen tekst nodig die foto!
 En tot slot week 30. Ik heb Hier ook weer gebruik gemaakt van de kit en wederom vind ik het erg rommelig ogen, erg jammer! Moet mijn weg er nog in vinden denk ik. Ik heb op de foto even een witte veeg gemaakt want de naam van ons ukkie staat al voorop het albumpje en die wil ik nog even geheim houden ;-)
Nu week 31 nog, foto's liggen klaar, printwerk ook, alleen nog in elkaar zetten maar dat komt ook wel goed! Ik ben vooral druk met kleine klusjes doen die ik nu wel kan doen zoals plamuren van de muren die van het weekend gezet zijn! De verbouwing is heel goed gegaan. Het grote werk zelf nam gek genoeg minder tijd in beslag dan nu het afwerken!

Ik ben overdag bezig met het plamuren van de naden en de schroefgaten, en dan het schuren als het droog is. Dit weekend hopen we in ieder geval 1 kamer te kunnen schilderen (de muren) en ik hoop na het weekend ook het houtwerk te kunnen doen. Mijn grootste hoop is volgende week laminaat te kunnen leggen en uiterlijk in het weekend de kamertjes van de meiden af te hebben, maar vrees dat dat niet gaat lukken. We zullen zien, will keep you posted!
xxx

Geen opmerkingen: