zaterdag, augustus 03, 2013

Skylars jaarboek eindelijk af!

Het heeft lang geduurd, HEEL lang geduurd! Skylar is inmiddels 2 jaar en 4 maanden en eindelijk is haar jaarboek van haar eerste jaar af!! Ik ben wel heel erg blij dat ik het allemaal afgemaakt heb hoor! Afgelopen week lukte het dan ook om de laatste 2 spreads te doen! 

de 12de maand spread
 De twaalfde maand linker pagina, wat een heerlijk toetje is het toch! Deze foto is genomen toen we haar 1e verjaardag vierden.
 De rechterpagina, nog even lekker baby zijn met een flesje en je knuffel, en eigenlijk, nu doet ze dat nog steeds hoor! Lekker even tutten voor het slapen gaan!
 Closeupje van de bloemen en vlinders
 Nog een closeupje, knopen en dotjes en bloemen en blaadjes
 En nog een close upje van het patchworkje dat als achtergrond dient
Haar eerste verjaardag, spread
 Haar eerste verjaardag linkerpagina, 's ochtends gemaakt op t feestje, ze was zo blij met d'r ballon, helemaal uitgelaten!
 En de rechterpagina met 3 foto's van haar feestje en 1 foto (rechtsboven) van haar echte verjaardag, toen gingen we met z'n viertjes lekker naar de dierentuin en mocht ze in het restaurant zelf kiezen wat ze wilde eten, een muffin dus!
 Closeupje van de bloemen en vlaggetjes
 En nog een closeupje van de vlaggetjes onderaan, wat een werk maar 't staat wel heel feestelijk en gezellig!

 En dan het uiteindelijke jaaroverzicht natuurlijk, van elke maand 1 foto en kijk eens wat het toetje
veranderd is in die maanden! Echt zo lief!
 De linkerpagina, de eerste maanden
 En de rechterpagina, de tweede helft van het eerste jaar!
Ik zit er wel aan te denken om voor ons mannetje ook zoiets te gaan maken, wellicht in mini-vorm, als in een mini, elke maand 1 foto en een verhaaltje, maar ik ben er nog niet over uit! Het is zo leuk om dit verschil te zien!

1 opmerking:

Petra zei

Wat een verschil he? Ze is zo verandert in dat eerste jaar! Ik heb over C. zijn album ook zo lang ongeveer gedaan volgens mij. En nu ligt de boel al weer stil terwijl ik van plan was om de mooiste foto's te blijven scrappen. Misschien moet ik eens een cropdagje inplannen om wat bij te werken.

Ben benieuwd wat voor mooi album je voor jullie kleine mannetje gaat maken straks.