zondag, juni 30, 2013

Jaarboek Skylar maand 11

In 2011 en begin 2012 hield ik een jaarboek bij voor Skylar. Elke maand maakte ik een spread met links een mooie gescrapte pagina en rechts een verzamelpagina. Met allemaal dezelfde papierjes van Maja Design, de allereerste lijn, op paars cardstock, zelfde font etc, helemaal compleet. Maar... eigenlijk heb ik die nooit afgemaakt....
Maand 11, 12 en haar eerste verjaardag ontbraken nog en nu uk er aan komt wil ik weer een jaarboek maken voor hem, maar wilde ik toch echt eerst deze af hebben van Skylar. Ik ben dus de archieven ingedoken om foto's te verzamelen want dat had ik ook nog niet gedaan, de papiertjes zaten nog netjes bij elkaar in 1 welbekende pizzadoos dus dat scheelde. Het was voor mij echt super lang geleden dat ik een gewone layout gescrapt had dus ik heb besloten een leuke sketch als uitgangspunt te nemen voor de eerste lo en hij is best gelukt al zeg ik het zelf! Hier is de complete spread van maand 11.

 De linkerpagina, een hele lieve foto van Skylar met een zomermutsje op, zo schattig!
 De verzamelpagina met wat journaling over haar 11de maand
 Een close up voor details. Ik heb drops gebruikt, een van de eerste embellies die ik aanschafte en nog had liggen, deze komen op beide pagina's weer terug. Verder eea gerecycled van kaartjes, kadootjes, doosjes ed dus wellicht herken je iets van jezelf op deze lo's als je me ooit iets gegeven/gestuurd hebt!
 En nog een omdat het zo leuk is! Rechts bovenin gipsen roosjes die Annemiek voor me maakte en links onderin een stempel van een uiltje die ik kocht bij de winkel van papier voor het snailmailen!

Het is heerlijk om die oude foto's te zien, en eigenlijk zijn ze nog niet zo oud, 1 jaar en 3 maanden, maar toch is het gek te zien, hoe hard die tijd gegaan is, hoe veranderd ze al is etc, time flies!!!

Ik ben al weer bezig met maand 12, die is ook al bijna klaar, alle foto's zijn geprint en gesneden dus ik kan meteen doorstomen met haar laatste layout, en dan is ie klaar!!!! Trots op, weer een langdurig project afgerond, ik leer het nog wel eens!

Geen opmerkingen: