woensdag, juni 12, 2013

Project Life week 21

Hier is dan eindelijk week 21. Ik had die week niet zo veel zin om eraan te werken dus aan het einde van week 22 heb ik eerst week 21 en toen 22 gemaakt. Hier dus eerst week 21.

Dit is het totaaloverzicht. Ik heb eens gekozen voor een zwartwit layout met teal als bijkleur/accentkleur en ik vond wat printables online dus dat kwam even heel mooi uit!! Dit werkte overigens heel erg makkelijk en als dit een voorproefje is op hoe het project life pakket van becky higgins gaat werken voor mij dan vliegen de weken mijn handen uit! Ik heb het nu erg simpel gehouden, geen embellies, alleen maar papier.
Linkerpagina, wat printjes, wat doodling en wat schrijfwerk, lekker simpel!
rechterpagina, lekker relaxed een boekje lezen terwijl de kids speelden, onze meiden naar de kapper geweest, zo trots, nieuwe schoenen en nijntje kijken op de laptop!

Hier gaat het verder wel lekker. Buikje groeit lekker door, gewicht ook, maar dat mag en is goed. Geniet van de warmere temperaturen, begin een balans te vinden tussen bezig zijn en rust nemen en  baal van de stilte en soms een beetje eenzaamheid. De kindjes zijn bij mijn schoonouders en Igor werkt hele lange dagen dus mijn dagen duren ook heel lang, het lijkt erop dat ik er aan begin te wennen maar loop soms ook vast.
Morgen week 22!!

Geen opmerkingen: