donderdag, juni 13, 2013

Project Life week 22

Week 22  en wat gaat ie lekker!! Al bijna op de helft van het jaar zeg niet te geloven! En ik hou het nog steeds redelijk vol ook! Ik vind het heerlijk om terug te bladeren, nu al!

Weekoverzicht, beetje blurry foto maar als je erop klikt wordt ie groter en is het beter te zien/lezen
 Linkerpagina, deze week de geboorte van Morris, het zoontje van mijn dinnetje Marije, dat was spannend en wat heb ik meegeleefd, letterlijk en figuurlijk. Nu zit ze lekker op haar roze (of blauwe) wolkje!
Verder was het heerlijk weer en hebben we veel buiten gedaan en gespeeld, gepicknicked in de achtertuin en lekkere dingen gegeten.
 Rechterpagina, heel simpel gehouden, had ook niet veel foto's waar ik de laatste paar weken wel vaker last van heb. Dit is waar ik het mee moest doen, dus opvulkaartjes in dit geval! Het "thema" was zwart/wit en geel maar door de kleurenfoto's en toch nog wat gekleurde embellies valt dat geheel een beetje weg. Weer wat geleerd.
 Dit kaartje en flopje kreeg ik een tijd geleden van mijn snailmailmaatje Chantal, en die vond ik zo leuk, ik wist toen al dat ik ze in PL zou verwerken en zie hier! In het envelopje zit een kaartje en daarin staat wat geschreven over deze week.
 Het woordje "belly" heb ik zelf uitgesneden. Ik wilde een mooi lettertype maar kreeg het op mijn snijmachine niet voor elkaar helaas dus dan maar met de hand.
 Hier nog een kaartje uit de snailmail en ook hierin weer een boodschapje geschreven.
Gisteren heb ik nieuw fotopapier gehaald dus ik kan weer verder met week 23 van PL maken. Inspiratie is even ver te zoeken geloof ik dus we zien wel waar het schip strand!

Ik ben deze afgelopen dagen vooral bezig geweest met dingetjes maken voor de meisjes... resultaat... 4 jurkjes!!! Zal ze gauw showen. En ik ben met de bekleding van de wieg begonnen, alleen nét te weinig stof voor de kap van de wieg dus moet bijbestellen. Het gaat erg lekker moet ik zeggen dus als de stof binnen komt hoop ik dat de wieg gauw klaar is, weer een kruisje op mijn to-do-list!!!

Geen opmerkingen: