vrijdag, juni 28, 2013

Project Life week 25

Ik ben weer helemaal bij! Week 25 is inmiddels ook af en ben al weer bezig met andere projectjes, ja meerdere tegelijk en niet allemaal "scraprelated" hoor. Wil nog veel te veel voor deze uk zich aandient!

Hier een totaaloverzicht van week 25. Deze week heb ik wederom gebruik gemaakt van de Core kit Blush van Becky Higgins. Ik was met 2 uurtjes klaar en ik vind dat dat wel te zien is ook! Ik ben er niet heel erg tevreden over, zal mijn draai nog wel moeten vinden denk ik!
 Hier dan de linkerbladzijde, erg makkelijk met zo'n tekstkaartje, insteken en niks meer aan doen, en een cardstock kaartje als weeknr, ook niet veel aangedaan, behalve gekrast ivm een typfoutje, oops! Misschien maak ik die nog even opnieuw.

Deze week, mijn stats van de zwangerschap weer opgeschreven, en nee ik vind het niet erg dat iedereen kan lezen hoe zwaar ik nu weeg en hoe groot ik nu ben, ik vind het grappig, en ik ben er trots op dat mijn lichaam groeit om ruimte te maken voor ons mannetje, ik vind het iets bijzonders, niet iets om je voor te schamen! Verder voor het eerst mijn haar opgestoken (ivm de enorme hitte deze week, kon ik mijn warmte een beetje meer kwijt, én het is jaaaaren geleden dat mijn haar lang genoeg was voor opsteken!), onze poes Pluis kwam bij ons wonen ook....
 De rechterpagina, Pixie en Skylar spelen met de afstandsbediening van de camera, helemaal leuk en deze foto is wel erg schattig geworden.
En natuurlijk hoe lief de meisjes omgaan met de poes, echt zoooo lief! Een verhaaltje over mijn humeur op het ogenblik, (niet de beste) en een aantal instagram/a beautiful mess app foto's. Ik ben suuuuuuper blij met mijn nieuwe Iphone en vooral ook omdat hij mooie foto's kan maken! Dus dat MOEST er wel in komen he?

Deze week gebeurt er niet veel soeps, dus niet veel foto's ook vrees ik dus ik ben benieuwd hoe ik dit ga oplossen. Oké ik heb veel gekokkereld deze week dus wellicht dat het daar dan maar over gaat en van het weekend veel foto's schieten van de meiden, hopelijk komt het dan goed ;-)

1 opmerking:

Annelies zei

Leuk om zo te lezen! En knap ook dat je daar de tijd voor hebt om dat allemaal bij te houden! Wat dat betreft loop ik met foto's enzo zo ontzettend achter.

Liefs,
annelies