vrijdag, augustus 05, 2011

Nog een mini..

Een hele tijd geleden had ik het boekje al gemaakt, en ook geblogged want hier is hij ook te zien maar nu is hij dan echt helemaal ingevuld en aangevuld. Het album heet ook "Pixie als Grote Zus"

In het envelopje links zit een brief aan Pixie die ik schreef toen ik nog zwanger was, hoe ik hoopte dat het zou gaan als ze grote zus was en hoe ik het voor me zag en wat ik verwachtte. De foto rechts is de allereerste foto van Pixie met Skylar.

De eerstvolgende dag wilde Pixie meteen naar Skylar toe en zat op bed d'r handje vast te houden!
De dag erna, Pixie is de allereerste die Skylar mag vasthouden (behalve papa, mama en kraamverzorgster natuurlijk)

Weer een dag later, Pixie kruipt graag bij Skylar in de box, nog steeds!
Al een heel poosje later... Pixie vindt het prachtig als ik Skylar 's ochtends bij haar in bed leg!
En hier dan de binnenkant

Pixie vindt ook de "babydingen"wel erg prettig, lekker en interessant! Er zijn veel tags en flapjes in dit album en daar staat allemaal tekst op en in geschreven maar sommige dingen hou ik liever voor mezelf ;-)
Pixie voorziet Skylar graag van alles, ook haar tottie!
Samen op het speelkleed spelen

En een stukje tekst dat ik tegenkwam op internet, sjucht zo mooi!

Hier nog wat tags

Het allereerste flesje kreeg Skylar van Pixie, een paar slokken water want ze spuugde zoveel en had pijn in d'r keeltje, even doorsmeren dus. Daarna heeft Skylar eens een keer 1 gekolfde voeding uit een flesje gekregen en verder nog nooit!

En dan de allerlaatste blz. Op 5 juli (pixie d'r 2de verjaardag) een foto van de dames samen waarbij Pixie een kusje geeft aan Skylar, mijn heerlijke stel meiden!! Op de rechter blz weer een envelopje met een briefje erin aan Pixie hoe het werkelijk allemaal gegaan is en hoe Pixie er mee omgaat etc.
Ook dit boekje heeft weer veel tijd en aandacht gevraagd en gekregen ik vond het ech heel erg fijn om te doen. Het was vooral op het laatst wat emotioneel met alle teksten schrijven, wederom een album met veel emoties en ook hier ben ik weer trots op!!

30DC- Dag 4, wat eten we graag
Nou als ik voor mezelf spreek.. vooral Sushi en Italiaans ijs gaan er goed in! Ik hou ook erg van Japans en Indisch eten, Italiaans gaat er ook goed in en ovenschoteltjes, maar vooral... als ik het zelf niet hoef klaar te maken. Heb maar een klein maagje en die is dus snel gevuld, dus als ik zelf sta te koken ben ik al gauw vol gek genoeg. Igor kan echt HEERLIJK koken en het is maar goed dat hij niet elke dag kookt anders was ik tonnetje rond geweest (nou figuurlijk gesproken dan).

Ik heb trouwens Big Picture Scrapbooking ontdekt, voor mij is het nieuw, en ik heb al het eea bekeken en gelezen en beluisterd, echt heel erg leuk. Ik heb al een idee en weet al wat mijn volgende project gaat worden hoor!!!


1 opmerking:

Chantal zei

wat een super lief album zeg!!! en wat een idee zeg ... Super leuk!!