woensdag, augustus 03, 2011

Kaartjes en 30DC dag 2

Ik begin vandaag even met wat scrapsels!
Ik ben sinds kort lid van een leuk forum, en ik doe dit vooral voor de activiteiten want ik ben dol op swaps en raks ed. Nou deed ik mee aan een cardkitswap en ik kreeg van Jacqueline een zeer rijkelijk gevulde cardkit en daar kon ik echt heel erg veel mee maken! Op een ander forum deed ik mee aan een kaartenswap en deze keer was het een receptkaart. Daarnaast had ik bij Tiets eens gezien dat ze kaarten maakte van paperbags wat ik ook wilde uitproberen én zag ik in de CO een leuke sketch en dat alles heb ik in deze kaart verwerkt!!! Veel he?

Dit is dus de sketch uit de CO
Hier zie je goed dat het gemaakt is met een paperbag

Een tag aan de bovenkant
En een aan de zijkant ook nog!
Deze kaart is ook gemaakt middels een sketch, tja je moet toch wat als je wel wilt freubelen maar een algeheel gebrek aan inspiratie hebt!!!
En deze kaart had ik al gemaakt een tijdje terug maar voor de vorm zet ik hem er nog even bij. Deze kaarten heb ik allemaal gemaakt dus uit die ene cardkit! Jacqueline nogmaals bedankt!
Nu ben ik ook al bezig met de swap die ik van Sienemoon kreeg, dat is nog een heel project!

En dan... Dag 2- Mijn eerste liefde....
Mijn allereerste liefde was in groep 1 van de basisschool, jawel ik was er vroeg bij, al kan ik me er weinig meer van herinneren maar het was Ramon. En mijn volgende grote liefde, die kan ik me nog als de dag van gisteren herinneren, dat was Igor, mijn man! Ik was 6 jaar en de school begon weer na de zomervakantie, ik mocht via de grote ingang naar binnen en ik wist (vraag me niet hoe want dat weet ik dan weer niet) dat dé zoon van de meester ook op school kwam. Mijn lievelingsmeester overigens ook nog (wat nu dus mijn schoonpa is, bof ik even!). Ik zag hem staan en ik kan het me nog zo goed herinneren, hij stond in de deuropening, een lekker jochie van 7. Een t-shirt met een papagaai erop, en een zeer drukke korte broek met hawaii print erop had hij aan! Als versteend, de tijd stond stil, zo voelde het, en we keken elkaar in de ogen aan en het leek wel uren te duren! Tsja het lijkt wel het begin van een roman he? Maar zo was het toch echt. En nu zijn we uiteindelijk toch samen, al weer 8 jaar! Met ups en downs maar ik ben nog steeds zeer gelukkig met hem en nog steeds verliefd, en nog steeds verbaas ik me er over dat IK, uitgerekend IK met Igor getrouwd ben!!!

Geen opmerkingen: