dinsdag, augustus 02, 2011

Lijstjes/ 30-day challenge

Nou ben ik dol op lijstjes, vragen lijstjes, to-do-lijstjes, paklijstjes, boodschappenlijstjes noem maar op, ja het is te erg voor woorden (confession no 1) maar het is nou eenkeer zo. Tijdens het surfen kwam ik een 30day-challenge tegen en ook daar hou ik van, waarom? Gewoon zomaar! Het is het volgende lijstje om te bloggen:

Dag 01 – Stel jezelf voor
Dag 02 – Mijn eerste liefde
Dag 03 – Mijn ouders
Dag 04 – Wat eten we graag
Dag 05 – Mijn definitie van liefde
Dag 06 – Mijn dag
Dag 07 – Mijn beste vriend(in)
Dag 08 – Een moment
Dag 09 – Mijn overtuigingen
Dag 10 – Wat had ik vandaag aan?
Dag 11 – Mijn broers of zussen
Dag 12 – Wat zit er in mijn tas?
Dag 13 – Deze week
Dag 14 – Wat had ik vandaag aan?
Dag 15 – Mijn dromen
Dag 16 – Mijn eerste kus
Dag 17 – Mijn favoriete herinnering
Dag 18 – Mijn favoriete verjaardag
Dag 19 – Iets waar ik spijt van heb
Dag 20 – Deze maand
Dag 21 – Een ander moment
Dag 22 – Iets wat mij overstuur maakt
Dag 23 – Iets wat mij beter laat voelen
Dag 24 – Iets waar ik van moet huilen
Dag 25 – Een eerste keer
Dag 26 – Mijn angsten
Dag 27 – Mijn favoriete plaats
Dag 28 – Iets dat ik mis
Dag 29 – Mijn ambities
Dag 30 – Een laatste moment

Nou ben ik heel slecht in het VOLGEN van die lijstjes of een langere tijd me aan iets verbinden, ik kan het verhaal wel uitleggen hoe dat komt maar dat is niet zo interessant dus ik hou me bij "ik kan me niet zo lang concentreren op 1 ding". Maar toch ga ik het weer proberen. Ik garandeer dus helemaal niet dat ik echt elke dag zo'n blogje plaats, maar ik wil wel de 30 topics vol maken, gewoon voor de lol. Als jij dat ook leuk vindt en dit ook doet, laat dan even een linkje achter naar jouw blog, vind het leuk om ook andermans lijstjes te lezen!!! Mijn eerste dag volgt hieronder!!

Dag 1- Stel jezelf voor:

Nou tja wat moet ik daar nou weer van bakken? Ik ben Angela, 32 jaar, ram, getrouwd met Igor, mijn grote liefde en samen hebben wij 2 prachtige dochters. Daarnaast nog een (steeds dunner wordende) veestapel van 5 katten, 3 konijnen, een voliere en een vijver. We zijn ook dol op tuinieren, en hebben behalve onze achtertuin, ook nog een groententuin wat echt super geweldig is!
Ik scrap al jaren, en hoe lang weet ik eigenlijk niet eens meer precies, ik ben een enorme slow scrapper qua layouts en mini's maar kaartjes die gooi ik zo uit mijn mouw.
Naast scrappen en fotograferen, dieren en natuurlijk de kids hou ik ook nog van koken en bakken, inmaken, jam maken etc eigenlijk heel kneuterig dus!
Ik ben full time huismama maar ik heb ook chronisch gebrek aan tijd (maar dat zullen alle moeders van kleine kinderen wel herkennen denk ik).
En verder, wat moet ik nog meer zeggen??? Ik hou het hier even bij!


1 opmerking:

Annelies zei

Leuk challenge!! Ik hoop dat je het volhoudt ;-P.