donderdag, juli 28, 2011

zelf gemaakt

Zoals ik in een van mijn vorige posts al meldde, ben ik vooral bezig geweest achter de naaimachine en ik heb wat leuke dingen gemaakt voor de kindjes. Het topje/tuniekje voor Pixie had ik al laten zien maar hier ook mijn andere 2 creaties:

Een kimonojurkje dat ik voor Skylar maakte, ik had een heeeeel simpel patroon  gevonden van een Kimono en die heb ik zelf aangepast. Dit was het proefmodel, ik ga binnenkort op zoek naar een leuk stofje voor nog een.
Kijk haar nou eigenwijs zitten bij oma op schoot. Madame wil niet meer liggen maar zit liever op d'r pamperkontje of in de wipstoel.
En dit is creatie nr 2. Ik had een "one shoulder dress" gezien op prudentbaby.com  maar door een foutje van mijn kant had ik het lapje verpest, en heb er gewoon zelf wat leuks van gemaakt. En ik ben best heel tevreden en hij staat leuk!! Ook dit is weer een proefmodel en ik ga nog voor de winter een donkerblauwe met wit maken denk ik!!
zelf is ze er ook helemaal blij mee!



1 opmerking:

wij drietjes zei

Ik had het je al gezegd, ze zijn echt super leuk geworden!!! En wat kijkt Pix heerlijk trots :D
Super leuk om te zien! hihi