dinsdag, december 28, 2010

Pixie's eerste verjaardagsboekje

EIN-DE-LIJK is ie dan af, Pixie is bijna 1,5 jaar (5 januari) maar eindelijk is haar boekje over haar eerste verjaardag dan af! Die stond ook op mijn "to-do-lijstje" voor de vakantie. Het papier heet "Pixie-licious" en is van Cosmo Cricket. Vanwege de naam wilde ik het hebben en ook de print vond ik wel lief, maar het is niet "my kind of cookie" zeg maar. Ik kan niet zo goed overweg met druk en "kinderlijk" papier, maar omdat Pixie nou eenmaal een klein meisje is... dacht ik... laat ik het eens proberen, maar nee het is echt niet mijn ding en ik geef op! Ik ben dan ook niet 100% tevreden over de uitkomst, maar toch is ie lekker vrolijk en kleurrijk, net als de dag zelf was!!

De kaft, ze is 5 juli jarig maar we vierden het op zondag 4 juli 2010
De voorkant, dichtgebonden met 2 strikken
Binnenkant en eerste pagina, wat een oorwormengezicht he zo op de vroege morgen?
Pagina 2 en 3
Pagina 4 en 5
Pagina 6 en 7 (er staat trouwens dat Isa helpt met uitpakken maar het is Evi!! Sorry Mieke!!!)
Pagina 8 en 9
Pagina 10 en 11
Pagina 12 en 13
Pagina 14 en achterkaft
Het boekje bestaat uit allemaal enveloppen en daarin zitten tags. Op 4 van de tags heb ik aan de voorkant nog foto's gescrapt, op de achterkant staat tekst over hoe dag ging etc en op de overige tags op de voorkant nog lijstjes met " wie is er geweest" "wat heb je gehad" etc.
Zo dat was dat! Nu weer verder met mijn kleed want dat schiet super op hoor! Alle vierkantjes aan elkaar, de wattine/fiberfill zit er tegen gespeld, en 3 van de 8 naden zijn klaar (die er dwars overheen moeten) en dan de achterkant er nog op krijgen en klaar! Dan zal ik hem showen, vol trots uiteraard! (Dan is er weer 1 ding van mijn to-do-lijstje af)

6 opmerkingen:

NicoleJ zei

wat een geweldige herinnering aan haar eerste verjaardag! Weer een mooie en lekker meisjesachtig mini-album voor Pixie!

Charmaine zei

Wat zal ze later hier blij mee zijn Ans! Al die mooie foto albumpjes zijn echte schatten geworden. Prachtig hoor en voor iemand die dit niet echt haar ding noemt...breng je het er BE-HOOR-LIJK goed vanaf hahaha.
Ohhh ik krijg echt spijt dat ik al mijn spulletjes verkocht heb :(
Hiervan gaan je vingers spontaan jeuken.

Een kleed?? Heb ik een blogje gemist? Je maakt me ernstig nieuwsgierig.
Ikzelf wil een lappendeken maken van kleding die niet meer past maar wel leuke stofjes hebben. Ik kan echter niet naaien en heb geen idee hoe zo'n kleed te maken. Laat ons niet te lang in spanningggggg ;)

XXX

Anoniem zei

Wat een mooi boekje heb je gemaakt! Jullie zijn goed verwend met Kerst. Je ziet er goed uit. Hoe voel je je nu? Groetjes Sylvia

Annelies zei

Ik vind m toch wel heel erg leuk hoor! Denk dat ik zelf nog wat extra glitter toegevoegd zou hebben (ben dol op Stickles!!)

Chantal zei

het mag dan wel niet helemaal jouw papier zijn maar ik vind hem helemaal geweldig!!

zie dus nu dat als Nick straks 1 word ik dus echt de hele dag met de camera rond moet lopen :)

Reginne zei

Hoi Angela,

Ondanks dat het niet helemaal je ding is zoals ik uit je verhaal lees, heb je er echt een super gaaf boekje van gemaakt!! Ik denk dat Pixie daar heel blij mee zal zijn later!

Ik lees elke keer met veel plezier je leuke verhalen! En je kleed is ook echt super geworden, maar kan me voorstellen dat het de eerste en gelijk de laatste keer was haha! Maar hij is echt super!

Liefs Reginne