woensdag, juni 09, 2010

Pixie 11 maanden

En ja hoor zaterdag was het al weer zo ver, Pixie 11 maandjes oud, wat betekent dat het aftellen naar haar eerste verjaardag nu dan toch echt begonnen is. Normaal doen we altijd een shootje op de 5de maar deze keer lukte het niet echt. Mevrouw is namelijk super beweeglijk en kan echt niet d'r aandacht houden op 1 ding, en we hebben 29 mei al zo'n leuke fotoshoot gehad dus ik heb haar even in haar wieg gezet, die heb ik bewaard natuurlijk, en moet je eens zien hoe groot ze al is!

Mevrouw heeft haar eerste blauwe oog, want een wildebras is ze enorm, ze is nergens bang van en doet dus ook alles waar ze zin in heeft, ook dingen die ze eigenlijk nog niet zo goed kan en meestal gaat dat goed, maar heel soms dus ook niet en zie hier dan het resultaat....
Door die val heeft ze in 1 dag geleerd hoe ze netjes moet gaan zitten, dus door de knietjes zakken en dat ziet er zo schattig uit!
Zondag kreeg ze als ontbijtje van d'r papa een broodje chocopasta, dat vindt ze heeeeerlijk, ze eet dan ook met d'r hele gezicht, en een lol dat ze dan heeft, als ik dit snoetje zie word ik echt helemaal blij!
Maandag had ze weer chocopasta en haar gezicht spreekt boekdelen, pretletter dat het is!!!
Dinsdag mogen we weer naar het CB, dan krijgt ze helaas ook weer prikjes, ik hoop zo dat het mee valt! Ben ook wel heel benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is! Ik ga even mijn dvd-kast redden want die wordt weer grondig verbouwd (leeggetrokken inclusief plankjes).

3 opmerkingen:

wij drietjes zei

Ohh dat is een flink blauw oog!! Heeft ze er erg last van? Hopelijk niet...en anders? gewoon nog een broodje chocopasta! haha wat een lekker ding zeg!!

Liefs! X

Anoniem zei

Wat een heerlijk snoetje zo met de chocopasta! Hoe is het gegaan op het consultatiebureau?
Groetjes Sylvia

Renate zei

Oh wat een heerlijk moppie heb je toch. Alweer bijna een jaar, wat vliegt de tijd!

Groetjes,
Renate