donderdag, december 03, 2009

Een berichtje en TOOOTTT!!!

Hoi hoi
Ja het is al weer even geleden maar ik ben dan ook druk geweest, met van alles en niks tegelijk, ik kan er nog niet al te veel over uitwijden helaas maar dat komt snel wel!

Op het SYM-forum heb ik een Raad-je-maatje georganiseerd en ik kan je vertellen dat is de laatste keer ook! Door omstandigheden is het bij veel mensen niet gelukt de items op tijd te maken (door drukte of gezondheid), en helaas heeft de TNT een ernstig grote domper op de feestvreugde gedrukt daar er bijna bij iedereen wel 1 item zoek of beschadigd geraakt is of veeeeel te laat is aangeleverd. Ik had het geluk dat ik een heel leuk lief maatje had/heb, Ze heeft een box gemaakt met een pakket van 7 gypsies en gebruik gemaakt van het papier Lily Bee allemaal HIER te vinden.





Ziet het er niet super gaaf uit? Ik weet dat mijn maatje Annemieke is en zeg ook "lieverd super bedankt voor je gave items!! En alle andere verwennerij" want geloof me ze heeft me super verwend met allerlei leuke dingen! Ook heb ik nog een leuke TOOT die met Annemieke/Dolls te maken heeft nl.... ik ben daar DT'er/MODje geworden! Ben er heel blij mee en vereerd om dat ik gevraagd ben! Ik ga me vooral bezig houden met online crops/workshops, technieken, werkbeschrijvingen/BOM etc. Er is al van alles in voorbereiding!! Er staan leuke sketches op, een gave wedstrijd en ga zo maar door, dus zeker de moeite waard te gaan kijken.
Ook volgt er in Januari 2010 een Dolls-dag én de nieuwe Dolls-kit!!

En verder? Pixie zit nu aan de fruithap 's middags en groentenhap 's avonds en lekker dat ze het vindt! We komen nu veel beter uit qua voedingsschema zo en dat is ook wel erg prettig, ook voor mij en mijn lijf want ondanks dat ik met veel plezier voed (ja ook 's nachts) vergt het veel van mijn lichaam. Gelukkig doet ze het er super goed op! Echt Hollands welvaren zeg nou zelf!

Zo tref ik haar 's middags aan na haar tukkie

Met knuffel/lappie spelen

Maar we gymen ook, die tenen kunnen helemaal tot in d'r mondje

En we zijn klaar voor de winter, schattig he?

Nou ik ga gauw weer verder met scrappen want ik ben begonnen aan mijn December Daily, die wil ik gauw delen!!




3 opmerkingen:

wij drietjes zei

hihi wat een lekker meisje heb je toch!!
PRachtig zeg dat RJM item..echt heel mooi! Ben benieuwd wie dat gemaakt heeft :)

Liefs, Marije

NicoleJ zei

" die tenen kunnen helemaal tot in d'r mondje".....
Pas maar op, mijn schoonmoeder heeft ooit gezegd dat als kindjes op hun tenen gaan sabbelen, ze een broertje of zusje willen.....

Je hebt trouwens een geweldig mooi item gekregen van je maatje en gefeliciteerd met je benoeming bij Annemiek! Je verdient het.

Liefs Nicole

Dora zei

Wat een enorm lieve foto's en leuk dat je gevraagd bent door Annemiek.
Wat een gaaf project dat raad je maatje, maar helaas van alle tegenslagen, dat is echt jammer.
Ik ga me even aanmelden als volger!