maandag, december 28, 2009

December Daily update deel 4

Hier is dan deel 4, ik ben helemaal bij! Vandaag niet vergeten foto's te maken dus want we gaan niet veel bijzonders doen, een beetje een rommeldagje eigenlijk. Na een paar drukke maar gezellige dagen mag dat ook wel toch? Dit zijn dus de foto's van December Daily tot en met gisteren.






Vandaag ben ik wel lekker aan het scrappen weer, nl aan mijn BOM die ik ga organiseren op Dolls en Decorations en ja dan moet je zelf wel je dingen af hebben natuurlijk. Het wordt al heel leuk maar zoals gewoonlijk maak ik er weer (veel te) veel werk van dus snel gaat het niet ;-)

Pixie is super gezellig en ligt lekker achter me te "kletsen" en kraaien en zingt liedjes, dat klinkt geweldig en het volume gaat ook al aardig omhoog hier! Ik zal later een update doen over de kerst!
Fijne dag allemaal

2 opmerkingen:

Dora zei

Wat een mooie foto's weer, erg leuk om te zien!

wij drietjes zei

ik wou dat ik zulke mooie dingen kon maken...*zucht*