woensdag, oktober 28, 2009

raad-je-maatje

Hello!!!
Zo daar ben ik al weer met een blogje, beleef er momenteel zoveel plezier aan! Nou ja en zo erg is het nou ook weer niet.
Vandaag heb ik mijn eerste item ontvangen voor het Raad-je-maatje op het SYM-forum. Het is een super leuk mini-albumpje, met afwisselend gewone bladzijdes en clearbladzijdes. Het is een boekje voor Pixie want haar naam staat op de kaft zoals je op de eerste foto kunt zien, ook de hints zie je op de eerste foto staan. Ik ben heel blij met mijn item en zit al te bedenken welke foto's ik daar in ga doen van Pixie! Mijn gok is nu trouwens dat het Annemieke is, die mijn maatje is. Dus Mieke dank je wel voor het item!!! Ik kijk uit naar de volgende!!




Super leuke charms aan het koordje dat het boekje sluit!!
Vandaag ook nog even wat foto's gemaakt van Pixie en mij samen want zeg nou zelf.... kun je ooit genoeg foto's hebben en helemaal van zo'n lekker poppetje? Nou ik vind van niet! Ik heb zelf niet zo veel foto's van mij met mijn mama toen ik een baby was dus Pixie krijgt er stapels hahaha
Ze is ook lekker fotogeniek want ze kijkt lekker recht in de camera!


Gelukkig heb ik mijn vrolijke meisje weer terug want de afgelopen dagen was het geen feest met mijn lieffie, ze zat niet lekker in haar velletje, veel jengelen en doen maar ze heeft vannacht goed geslapen en werd lachend wakker, wat ze de rest van de dag veel gedaan heeft ook, ook overdag heeft ze wat beter geslapen dan de voorgaande dagen en lekker veel bij me gedronken. Wellicht dat mijn voeding wat terug gelopen was omdat ik het even een paar dagen super druk gehad heb (vooral eigen schuld). Ze heeft vandaag dus heel erg veel aandacht gehad, nog meer dan normaal, we hebben veel geknuffeld, gelachen en gespeeld, gerust en nog meer geknuffeld. Ik had verwacht dat ze een off-day zou hebben omdat ze gisteren haar prikjes weer kreeg maar het valt me reuze mee! Ze heeft er (nog) geen last van gehad! Ze slaapt nu wel vroeg nog vanwege de wintertijd, want nu om kwart over 7 valt ze echt om arm schaapje, we hopen het te kunnen rekken de komende dagen tot 8 uur zoals het eerst was. Komt ook weer goed, op naar wederom een goeie nacht en leuke dag morgen!!!

2 opmerkingen:

wij drietjes zei

Nou inderdaad, van zo'n lief poppetje kun je geen foto's genoeg hebben! hahaha Daarom maak ik dr al net zo veel van Danique ;)
Je RJM item is echt leuk! een schattig bummetje...

X

CĂ©line zei

Wat een leuk albumpje heb je gekregen! Kan me voorstellen dat je in gedachten al foto's aan het inplakken bent. En ja, de jonge dame is inderdaad een fotomodel, wat een snuitje, zo lief!
xx