zondag, oktober 11, 2009

Dit weekend...

...was heel erg leuk en helaas veel te snel al weer om!!!
Het begon gisterenochtend, enigszins een beetje zenuwachtig maar vooral met heel erg veel zin, kwam ik mijn bed uit want... er was de eerste SYM-crop! Ik had mijn zinnen erop gezet om er heen te gaan. De dag ervoor al volop voorpret gehad en lekker sushi gemaakt. Pixie sliep uit dus ik kon mooi alles even op orde brengen en vooral mezelf hahaha.
Na een aantal keer verkeerd te zijn gereden kwamen we eindelijk aan op de goede locatie waar we onthaald werden door Ria die ons de goede weg gewezen had. Het was even zeulen met een maxi cosi, tas, eten en alles maar het is gelukt! Ik werd heel gezellig onthaald door de dames vol knuffels en dat was heel gezellig en prettig, ik voelde me meteen thuis. Igor was ook gezellig mee naar het "kippenhok" en ook hij vond het gezellig gelukkig. De volgende keer mag hij thuis blijven (nl al op 13 februari yeah)
Heel erg lief kregen we een heel leuk pakje voor Pixie als verlaat kraamkado, zo lief dus nogmaals meiden super bedankt!!


Kado uitpakken

Dit zat er in, is het niet schattig?

Pixie werd volop geknuffeld door haar "scrap-tantes" zie hier Mariëlle en Maaike


Pixie knuffelend met Ria

En na een poosje was het genoeg geweest en werd het tijd madame in bed te stoppen dus moesten we helaas weer afscheid nemen. De volgende crop staat al weer gepland, nl 13 februari 2010, klinkt als een heel eind weg maar volgens mij is het zo al weer tijd. Ik hoop dat ik dan wel de hele dag kan gaan en als het goed is is het dan ook hier in de buurt!

Vandaag heeft Pixie ons vroeg wakker gemaakt. Om 7 uur was ze "uitgeslapen" en wij dus ook vond ze! Nou ja zo erg was het niet want nog genoeg te doen in huis. Pixie lekker spelen op d'r kleed en daarna ons vergezellen bij het ontbijt. Daarna is ze doodleuk weer gaan slapen! En wij dus opruimen, schoonmaken, een hele berg was gedaan en gesopt en het is weer lekker fris in huis nu en praktisch alles is gedaan.

Daarna zijn we naar "opa en oma" vertrokken om wat vogeltjes in winterverblijf te brengen en natuurlijk gezellig even een bakkie te doen. Hier zit Pixie gezellig bij opa op schoot!

Opa verteld!


Eenmaal thuisgekomen was het even lastig om dametje in haar bed te krijgen maar uiteindelijk is het gelukt. Daarna heb ik mezelf lekker het volgende gegeven, want daar vond ik het echt weer voor! Hmmmm met slagroom! En dat mag want ik ben al onder mijn startgewicht toen ik zwanger raakte dus er mag wel weer wat aan eigenlijk!!
Ik heb ook nog heerlijk even gescrapt en eindelijk dit lootje afgemaakt! Ik ben al weer met de volgende begonnen en ook die wordt weer een beetje in herfstkleurtjes, leuk he? Vond ik helemaal passen. Ik vond dit vel zoooo mooi, paste wel mooi bij een lo met een man erop en deze ronde heb ik wél bloemetjes gebruikt! Dit is hem geworden! Wat vind je er van?
Ik ga nog even verder scrappen voordat mijn prinsesje me weer nodig heeft en papa weer even weg moet! We gaan er saampjes een luie lange avond van maken in bed (ze is nl net 1 uurtje wakker dus het duurt wel een poosje voor ze weer gaat slapen), lekker "so you think you can dance" kijken! En dan morgen weer een "gewone" maandag!

5 opmerkingen:

wij drietjes zei

Oooohw die LO is echt Prachtig!!!! En wat een superleuk setje heb je gekregen zeg :) Aan de foto's te zien was het inderdaad een errug gezellig weekend! jammer heh, dat het dan alweer zo snel om is! :( op naar het volgende dan maar ;)

X Marije

Unknown zei

oh Ans, ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad meid....we zien je mooi weer in februari ;)
En wat heb je een leuke foto van Pixie en mij! Mag ik deze van jou jatten :D? Je layout is prachtig!

liefs
Ria

Angelique zei

Oh wat een ontzettend leuke foto van Ria en Pix Angela, word gewoon jaloers erop, had het kleine prinsesje zooooo graag willen zien en knuffen. En die foto van opa vertelt: smelttttttt.

Wat een leuk kadootje heeft pix gekregen, heel erg schattig zeg!

liefs Angelique

jacqueline zei

Wat een prachtige LO Angela.......geweldig!!!
Ik vond het zo ontzettend leuk om je te ontmoeten zaterdag en natuurlijk je superrrrr lieve/mooie meisje ook!!!
Was zo een crop voor jouw ook de eerste keer?

Nou ik hoop tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline

Tamara zei

was hartstikke leuk om je te moeten angela en was erg leuk!! op naar de volgende keer en kan je lekker meedoen... het blijft een super schattig pakje...

en mooie lo heb je gemaakt.. past inderdaad helemaal bij een mannen foto het papier.. xx Tamara