donderdag, mei 09, 2013

Project Life week 18

Week 18 van project life! Ik had de spread al gemaakt en ik hoefde alleen maar de foto's te printen, plakken en tekst te doen. Doordat het papier best wel druk is van zichzelf, hoefde ik (vond ik) niet veel aan embellishments te doen. Ik vond het wel lekker zo simpel en was dan ook heel snel klaar deze week! Hier zijn de foto's (niet van al te beste kwaliteit, sorry!)

Totale spread (klik voor grotere en duidelijkere foto)
De linkerpagina, met echofoto van ons ukkie!
De rechterpagina, ook lekker simpel maar toch duidelijk genoeg vind ik! Misschien leer ik het nog eens ;-)

Nog 1 maandje "aanrommelen" met papiertjes hier en daar en dan komt eindelijk Project Life van Becky Higgins naar Nederland, dwz de materialen en zoals ik eerder al zei, ik heb ze in pre-order staan! Ik kijk er erg naar uit!


Geen opmerkingen: