maandag, mei 06, 2013

Project Life week 17

Beetje laat maar hier is ie dan... Project life week 17. Hij was al even af maar nog niet de tijd en moeite genomen daar foto's van te maken en te plaatsen.

Dit is het totaaloverzicht. Ik heb mijn scrapspullen allemaal uitgezocht en ik kwam deze lijn tegen, Lemonade van Basic Grey, al vrij oud maar hij blijft leuk dus ik dacht... ik gebruik hem maar weer eens en voila, ik vind hem leuk geworden, lekker lief en vrolijk!

Linkerpagina, klik voor groter. De week dat de meiden nieuwe kleren kregen, dat neefjes Casper en Matthijs op visite kwamen en er lekker veel buiten gespeeld werd!
Rechterpagina, een foto van mijn dikke buik, met zelfgemaakte jurk aan, Skylar die niet meer met tralies slaapt, wat verdraaid goed gaat, eindelijk mijn wolletjes zodat ik verder kan met het babydekentje, genieten van tuinieren en de kipjes/eitjes.
Ik merkte dat ik het erg leuk vond om vooruit te werken om mooie blz te maken, dus dat heb ik ook gedaan voor deze week (week 18 dus) en die ziet er zo uit! Ik vind hem ook weer leuk! Ik ga zo beginnen aan het invullen van de kaartjes, ik ben benieuwd of het weer zo snel gaat. Als dat het geval is, blijf ik het zo doen! Dan is het voor mij goed vol te houden en blijft het een beetje leuk!

Verder... het is al weer maandag! De tijd vliegt! Ik ben vanochtend begonnen aan het afmaken van mijn kraamalbum, nog 1 kantje en hij is af, ligt nu te drogen dus even tijd om te bloggen ;-) Ik zal ook deze natuurlijk showen als ik de foto's gemaakt heb!
Fijne dag vandaag, het is al prachtig weer (om 11 uur 's ochtends), de tuindeur staat open en de zon schijnt behoorlijk, geniet!!!

1 opmerking:

Annelies zei

Je gaat lekker met je project life!! Hoe voel je je verder?