zaterdag, mei 25, 2013

Kappertje en schoenen

Vanochtend om 7 uur werden we wakker van Skylar!!! Normaal is het Pixie die aan mijn bed staat, maar sindskort krijgt Skylar haar slaapkamerdeur open! En ik moet bekennen, slechte ouder die ik ben, heb ik nog geen traphekje de zoldertrap OP. De gewone trap af gelukkig wel hoor! Ik hoorde gerammel aan het hekje en schoot meteen mijn bed uit en naar beneden en Skylar zat heel rustig op de onderste trede van de zoldertrap, te plukken aan het hekje... pffff gelukkig dat ze dus niet de zoldertrap op aan het klimmen was pfff hartaanval nr 1 voor vandaag, hoeveel gaan er nog volgen, ben pas net 20 seconden wakker!

Gelukkig valt het tot zover mee vandaag en het is al half 2.

We gingen naar de kapper, om 9 uur, want Pixie's neefje Casper heeft kappertje met haar gespeeld en een hele hap uit de zijkant genomen. Ik dacht eerst dat het allemaal wel meeviel, maar ik begon het steeds meer "te zien" en er moest evengoed een stuk aan de achterkant af. Dus dit is het resultaat, een hele korte bob!!!
Je ziet nu niet heel goed hoe het haar valt want de kapster heeft er een mooie vlecht in gemaakt én glitters in gespoten!
Wat je hier dan weer wel goed ziet ;-) heel knap want ik kan niet invlechten!
Pixie wou even gek doen en samen op de foto dus tadaaaa, lekker vermoeide koppies
Skylar was uiteraard ook mee en ze hebben haar alleen de puntjes geknipt, voor de eerste keer bij de kapper deed ze het best goed eigenlijk! En ook zij kreeg een mooie vlecht en glitters en wat waren ze trots!!
We hebben bij Intertoys nog even wat leuks gekocht, en ook nuttigs want Pixie gaat leren fietsen zonder zijwieltjes. Dus helm en beschermers gekocht en voor Skylar nog een Woezel knuffel (pip heeft ze al) en nog een houten spel voor hun samen. Vervolgens... iets wat ik zei NOOIT te doen.... schoenen kopen voor de kids, maar dan niet bij schoenenreus ofzo maar bij een heuse dure schoenenwinkel....

Ik zei dat ik NOOIT die ene veel te leuke maar ook veel te duren meisjesschoenen zou kopen, veeeeel te duur... moet je zien wat Skylar nou loopt....
En waarom nou toch wel??? We hebben de dames nieuwe schoen gegeven, en om eerlijk te zijn... ze waren € 27,00. Heel erg leuk maar binnen 1 dag waren de neuzen kaal en 1 week later de zool half los en kapot!!!
Konden we dus mooi weggooien want kapotte zool/losse zool nog daar aan toe, dat zouden ze moeten vergoeden, zeker als dat al is na 1 week, maar dan heb je nog steeds kale neuzen.... weg ermee dus helaas. Paar 2... laten we het daar maar niet over hebben (we hebben het over Pixie's schoenen btw) en nu gingen we dus naar een duurdere schoenwinkel, ze waren niet gek veel duurder dan de 2 paar schoenen bij elkaar... maar wel veel degelijker!!! Dus we gaan het uitproberen. Pixie heeft trouwens schoenen die nog duurder zijn dan deze van Skylar dus ik ben heel erg benieuwd! Ze hebben nog ruimte dus als het goed is gaan ze mee tot de herfst en hoeven we alleen nog slippertjes of sandaaltjes erbij te kopen voor als het ooit nog eens echt warm gaat worden!

Zo heel verhaal weer! Maar het was even heerlijk om die meiden zo te verwennen! Merken hun zelf weinig van, het gaat hun om de schoenen, hebben zij een idee van wat t kost? NOPE. En nu? Tijd voor een tukkie maar!!!!
xxx

1 opmerking:

Petra zei

Tja, soms is het gewoon even nodig he? Dat verwennen.

Je meiden zien er weer mooi uit met die mooie haartjes.

Wij kopen voor C. meestal schoenen van Dr. Visser, bij Scapino. Doen het tot nu toe heel goed, zelfs met die klimgeit van ons.