woensdag, mei 08, 2013

Kraamalbum Baby Boy

Mijn kraamalbum is af!!! Een albumpje voor de eerste week voor als ons manneke geboren is!
Dat heb ik bij de meisjes ook gedaan en ik vind het nog steeds leuk om dat boekwerk door te kijken.

Het is even wennen om voor jongetjes te scrappen dus ik heb nu een soort tussenweg genomen, toch lief en zacht en een beetje vintage achtig maar toch niet té erg met kantjes en bloemetjes ed. Het zijn veel foto's dus veel plezier met kijken!

De kaft
Nu nog redelijk dun en netjes, past nog makkelijk dicht!
detailshot van glimmers
Eerste bladzijde
De rechterpagina is met een flap
Dit is de flap omhoog
Het witte vlak op de voorpagina kan open geklapt worden, dan is er heel veel ruimte voor nog meer foto's
De volgende pagina, op de rechterpagina een band zodat je er tags achter kunt doen
Weer 1 verder, links met een pocket en photomat en rechts een pagina met een flap
Hier is de flap open geklapt, erachter dus nog 2 pagina's met ruimte
Links een gewone pagina, rechts een envelop/flap
flap geopend
en de hele pagina geopend, de envelop dus dicht geplakt, zo krijg je een mini boekje in je minialbumpje, dit is bedoeld voor veel journaling over de eerste week. Heb gewoon printerpapier gebruikt.
Rechts is een envelop, wel dichtgeplakt en daar komt een brief in over onze uk en voor onze uk
Rechterpagina zijn weer flapjes
Rechterflap geopend, linkerflap goed zichtbaar
Allebei de flapjes geopend, pagina zichtbaar en links nog een tag in een pocket
De laatste blz en achterkaft.
4 van de blz zijn ook nog pockets met grote photomats erin, lekker heel erg veel ruimte voor veel foto's en tekst, want ik zal wel weer heeeeel erg veel foto's maken!

Dit boekje heb ik echt heel snel gemaakt, erg leuk dat ik dat ook kan hahaha heb lang gezocht ook naar inspiratie. Maar uiteindelijk is het gelukt én ik heb bijna het hele pakket papier gebruikt! (paperstack + stickers en 5 vel blauw en 5 vel vanille cardstock). Kan nog net 1 of 2 kaartjes maken en dan is het schoon op! Weer netjes ingekocht dus!

Monique heel erg bedankt voor de leuke spullies!!!

Ik heb project life week 18 ook al af, die zal ik morgen showen!
xxx

2 opmerkingen:

Monique CreaTijd zei

Wat is het een gaaf album geworden echt supers !

Céline zei

Vind het echt een prachtig album! Superleuk met alle flapjes, pockets en tags!