donderdag, april 25, 2013

Project life week 16

Hier is dan week 16, deze had ik dinsdag helemaal af gemaakt al, en ben lekker bezig met voorbereidingen voor week 17, die zal dus vast snel af zijn ;-)

Het was de week van Skylars verjaardag, en ik heb erg veel foto's dus ik heb een "halfje" er tussen gedaan om nog wat foto's en het verhaal te verwerken, dat paste nl niet in de sheets zelf.

Hier dus het overzicht met het halfje rechts (klik is groter)
Hier het overzicht met het halfje links (klik is groter)
Dit is de linkerpagina, redelijk simpel, maar toch ook weer veel gescrapt. Ik heb rechts onderin het oorspronkelijke zakje gebruikt waar de zaadjes in zaten
De rechterpagina die hoofdzakelijk over Skylars verjaardag gaat, ook weer veel gescrapte kaartjes maar ook een aantal simpele! Ik leer het al!
Detail van een gescrapt kaartje

Ik hoop dat ik week 17 lekker snel af heb, heb nl nog een heleboel op mijn lijstje staan wat ik erg graag wil scrappen! Project Life is echt heel erg leuk hoor, begrijp me niet verkeerd maar het is momenteel zowat het enige dat ik nog scrap en er gaat zoveel tijd in zitten!
\

1 opmerking:

Petra zei

Wauw, jij hebt een mooie inhaalslag gemaakt. Ziet er goed uit!