dinsdag, april 23, 2013

Project life week 14 + 15

En daar zijn dan week 14 en 15. Had even wat achterstand weg te werken door ziekte en motivatiegebrek en verjaardag van Skylar etc. Week 16 is inmiddels ook al af maar die laat ik even apart zien omdat dat ook veel foto's zijn.

Week 14, de week waarin eigenlijk alles draaide om de baby, en de spanning voor de echo en mijn verjaardag op vrijdag de 5de april. Het blijkt dat we een jongetje krijgen dus deze week is de spread in het blauw! Deze spread is ook weer erg gescrapt, ik krijg het niet voor elkaar om het echt heel simpel te houden. Op een of andere manier vind ik het dan te kaal ofzo.

De hele spread (erop klikken is groter)
De linkerbladzijde
Een detail van het weekkaartje, met touw, tag, gesneden letters, gestempeld, en een vlinderpons en pearls, heel veel dus!
De rechterpagina, kleertjes, echo, en dikke buik ;-)
Dan week 15, een weekje van gelukkig mooi weer, lekker eten en weinig foto's!
Dus maar wat improviseren wat dat betreft en dat is wel redelijk gelukt, waardoor het geheel een wat rustigere uitstraling krijgt ook door minder foto's en minder drukte.

De hele spread (klik is groter)
de linkerpagina, de foto van Skylar in mijn schoenen vind ik echt GE-WEL-DIG!
De rechterpagina, mijn tutjes lekker lezen, ziekenhuis en lekker brood (recept staat links)

En dat waren 2 weken weer af, zoals ik al zei is week 16 ook af en ben ik zelfs al begonnen met de voorbereidingen van week 17. Een lange week alleen dus maak niet veel mee dus ben aan het bedenken wat ik er allemaal in zal verwerken. Lang leve Pinterest voor de inspiratie! Verder krijg ik nog een pakketje binnen met supergaaf papier, besteld via Creatijd. Als je nieuwsgierig bent naar het papier dan kun je HIER even sneaken! Daarmee ga ik dus het kraamalbum maken voor ons mannetje!

Dat was het weer even voor vandaag!

Geen opmerkingen: