woensdag, april 10, 2013

Project Life 2013 Januari

Hier weer een blogje met wat scrapwerkjes!

Dit jaar begon ik weer vol goede moed aan mijn Project Life... Vorig jaar heb ik het 9 weken volgehouden, niet echt veel maar als ik het terug bladerde vond ik het toch super leuk om te zien dus de lijn van Sn@p gekocht, want dat zag er lekker vrolijk uit, spullen verzamelen, notitieblok bij de hand en gaan!

Week 1 ging goed, maar ik ben geen snelle scrapper dus ik loop altijd achter. Maar goed hier is ie dan, week 1 het totaaloverzicht
Dit is de linkerpagina (klik voor groter)
De rechterpagina (klik voor groter). Ik heb ook One Little Word van Ali Edwards toegevoegd in mijn PL.

Week 2; dat ging al beter, ik ging lekker en stroomde over van de ideeën maar.... toen bleek ik zwanger! Ik heb deze de afgelopen week pas helemaal afgemaakt! Ik had de basis wel af en de foto's erop maar nog geen embellies, stickers en tekst, maar nu is hij dus wel klaar!

De linkerpagina (klik voor groter)
De rechterpagina (klik voor groter)
Daarna werd ik dus ziek, dus week 3 en verder kwam er niet van, en doordat ik zo ziek was, heb ik ook amper wat gedaan, ook geen foto's gemaakt. Dus toen ik PL wilde gaan bijwerken besloot ik de rest van januari maar in 1 spread te doen! Dit is het resultaat!

De linkerpagina (klik voor groter)

De rechterpagina (klik voor groter)

Bij deze heb ik gekozen voor kraft als basis van de spread in combinatie met Sn@p. Dat geeft meteen weer een hele andere look en die bevalt me ook wel!

Ik ben nu bezig met de spread van Februari, want ook toen lag ik in het ziekenhuis en had ik weinig foto's en hetzelfde geldt ook voor Maart.... ik heb besloten om die 2 maanden in een spread te doen in z'n geheel (dus 1 voor feb en 1 voor maart) en ik schiet al lekker op!! Ik wil per 1 april wel weer proberen PL per week bij te werken, maar het mooie is... het HOEFT niet! Ik kan het inrichten zoals ik zelf wil!

Shopping:
Afgelopen zondag ben ik even bij Paper and Pictures geweest, er was vroege vogel korting, 50% korting op alles, tja daar ga ik niet over klagen natuurlijk hihihi, maar er waren meer mensen op dat idee gekomen, dus het was erg druk en er was al flink geplunderd, dus ik heb wel wat papier, maar daar bleef het bij, geen cardstock, geen embellies of stickers, was allemaal op! Dus heb ik bij Scrapbookdepot nog een lieve lijn besteld, want tja ik ga nu ook de baby jongens spul in en dat wordt ook gescrapt! Bundle of Joy baby boy van Echo Park Paper, en hij is heel lief, moet alleen nog even de inspiratie en goed voorbeeld vinden van wat ik wil maken voor mini!
Dus ik ben weer lekker bezig!
Tot gauw

2 opmerkingen:

Petra zei

Ziet er supergaaf uit :-D Snap blijft een mooie lijn.

Annelies zei

Leuk om te zien, maar echt niks voor mij om dat helemaal bij te houden wat ik per week doe. Nog gefeliciteerd met het heuglijke nieuws dat jullie een zoontje verwachten. Dat zal wel even wennen zijn denk ik haha!