maandag, april 12, 2010

babyspul


En deze keer niet eens voor/van mezelf! Nee nee mijn lieve buurvrouw Kirstin is eindelijk bevallen (dik overtijd vandaar het "eindelijk")van een dochtertje Leah. Schitterende naam he? Voor haar en Jean Paul heb ik wat lekkers gemaakt, minitaartjes met haar naam erop, oké niet zo strak als ik gehoopt had, maar het was ook de eerste keer een vierkante taart. Toch vind ik ze schattig geworden!


Ik heb ook nog een kaartje gemaakt voor ze met een tutorial van Martine/Madeliefjuh , ook voor Leah dus, dit is hem geworden:

Wist je trouwens dat Dolls and decorations nu ook hun eigen blogheeft? Je kunt er een blogcandy winnen, de wedstrijd voor april staat erop, EN je kunt ook nog een prijs winnen met de cardsketch deze maand! Dus even gauw kijken en meedoen maar!

Oh ja en toch nog wel een beetje eigen babyspul, tja kan het niet laten he? Mijn allerliefste meisje gaat namelijk momenteel zoooo hard vooruit dat het gewoon eng is bijna! Ik ben natuurlijk super trots op haar, dat spreekt voor zich! We zijn nl de afgelopen week voor het eerst op de fiets weg geweest en dat vond ze zo geweldig! Helaas nog geen foto's maar die komen vast snel! Ze staat nu aan de tafel/bank en loopt zelfs een paar pasjes heen en weer én ze staat aan 1 vinger ipv 2 handen, zo knap! Kruipen heeft ze nog steeds geen zin in, of in ieder geval lukt het nog niet zoals zij wil. We spelen lekker veel buiten en dat vindt ze ook heel erg fijn, soms in het campingbedje met speeltjes en de katten, en soms gewoon in d'r loopwagentje. Ik werk dan lekker even in de tuin (bijna af). Ik heb echt de lentekriebels weer te pakken want er moet van alles gedaan worden hahah en het liefst allemaal tegelijk, met als gevolg dat ik 's avonds ook bekaf ben  en lekker vroeg mijn mandje in kruip, vaak met schrijfblok om nog even een stukje aan mijn brief te schrijven.
Oh ja en foto's natuurlijk niet te vergeten van mijn mopje!
Dit zijn foto's van de fotoshoot die ik elke maand doe, ook deze maand was ik er op de 5de (ivm mijn eigen verjaardag) niet aan toe gekomen dus de 6de hadden we weer een mini-fotostudio ;-)

En zo vind ik madame regelmatig 's middags als ik haar uit bed wil halen!

Vandaag kreeg ik een bestelling binnen van Lobbes, ik had daar speelgoed en knutselspullen, waterspeelgoed, een badje, boekjes, puzzels en nog veel meer besteld, zo leuk, helemaal niet duur daar dus het kon wel vond ik zelf! Pixie vond de puzzel erg lekker vooral hummm niet helemaal de bedoeling maar goed....
Nou goed ik ga nog even een taartje afmaken voor morgen, deze week weer lekker druk (ja toch nog, was niet de planning). Morgen komt mijn mams op visite en waarschijnlijk past ze even op Pixie ook en dan ga ik even lekker trutten in de groententuin, heel even maar hoor, want om kwart voor 3 moet ik bij het CB zijn met Pixie. Woensdag komen mijn schoonouders eten dus dat is ook weer gezellig, de boel aan kant maken, boodschappen doen en lekker koken natuurlijk!
Tot een volgende update!
xxx

4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh dat ziet er heerlijk uit... uhm.. ik bedoel prachtig uit! jammie :) ik heb net een uur hardgelopen... dus nu helemaal zin in zoetigheid ;) maar super!

en je kaartje is ook helemaal toppertje. en die dochter van jou: wat een scheetje :)

Charlotte zei

Wat een mooie taartjes. Ze zien er heerlijk uit!!! Kaartje is ook helemaal mooi.

En Pixie... die steelt de show! ;)

xxx

Dora zei

Wat een mooie taartjes, knap hoor ik zou dat niet kunnnen.
je kaart is een ware beauty!
En die foto's van Pixie meid...wat een mooie!

An Zeelmaekers zei

prachtig allemaal en dat verdiend een award. Je vind hem op mijn blog...