maandag, december 01, 2014

December Stories dag 1

Elk jaar doe ik een December Daily, klik op het label en je vindt er zat terug van de afgelopen jaren!
Ook dit jaar maak ik weer een album, al is het dit keer in een andere vorm, namelijk in mijn Project Life album. Ik doe ook mee met de workshop December Stories van Scrapdelight zoals ik al eerder schreef.

Vandaag is het zover, het is 1 december, de eerste dag van de leukste maand van het jaar, nou ja dat moet het wel worden! Het was niet zo'n geweldig leuk jaar, vooral het tweede gedeelte was en is onmenselijk zwaar om verschillende redenen waar ik je niet mee ga vermoeien, dus ik wil heeeeeel graag dat dit een bijzondere maand gaat worden vol warmte en gezelligheid, samen zijn en vieren, kortom:


Vandaag maakte ik samen met Skylar een pindaketting voor de vogeltjes, want het was toch echt wel verschrikkelijk koud en die arme beestjes moeten ook te eten hebben. We hebben al 3 huisjes hangen met potjes erin, maar er kan altijd meer bij!
We hebben de slinger koud hangen en ja hoor meneer de Vlaamse Gaai duikt er meteen op af en begint zijn buikje lekker rond te eten! Morgen gaat Pixie ook een slinger maken maar vandaag was ze lekker met vriendinnetje Ella spelen!
Callen heeft even niet zo'n best dagje vandaag. Hij wil vooral veel bij mama hangen en heeft pijn in zijn mondje want hij krijgt aan de bovenkant 2 hoektanden en 2 kiezen tegelijk door! 1 kies is er inmiddels al door! Hij heeft er deze keer heel erg veel last van met koorts, rode wangen én billen, vieze luiers, heel veel jammeren en hangen en slecht slapen maar als hij slaapt, slaapt hij wel heel lang maar onrustig. Arm schaapje, ik hoop dat hij gauw weer opknapt of die verdraaide keitjes gauw door zijn!

Na nog de nodige boodschappen gedaan te hebben, eten, afwas, kindjes badderen, en in bed leggen, is het dan tijd voor mij! Ik kocht vandaag deze nieuwe Tassimo-variant en die ga ik straks eens even testen! (mind de dikke trui en dikke sloffen, want het is écht heel koud).

Morgen hoop ik wat van mijn December boek te kunnen laten zien! Als Callen zo slaapt, hij ligt nog te morrelen, ga ik beginnen!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Leuk zeg dat er ook meteen een vogel op de pinda's afkwam!