dinsdag, december 02, 2014

December stories dag 2

 2 december al weer dus dag 2 van mijn december stories! Ik heb vandaag niet veel kunnen freubelen aan mijn album maar hopelijk maak ik dat morgen ruimschoots goed ;-) Wel de foto's uitgezocht en klaar staan!

Dit was onze dag:
Pixie blijft een dagje thuis, ze is doodmoe, slaapt onrustig vanwege Sinterklaas, wordt daardoor driftig en zit zichzelf in de weg dus we doen het even rustig aan vandaag, best gezellig! Zij maakt vandaag een pindaketting en ze doet het super goed en heeft binnen no-time een hele bak met pinda's aan haar lijntje hangen!

 Callen loopt ineens als een malle! Hij loopt hele stukken door de kamer heen te stampen en nog in aardig tempo ook, het gaat steeds beter en hij valt amper nog om, en kruipt ook al bijna niet meer!
Hij heeft ook klimmen helemaal onder de knie en klautert overal op! Hier via de naaimachine, op de bankleuning op het tafeltje zodat hij dvd's uit de kast kan rukken! Let op de lade... we hebben de knop er al afgehaald zodat de dingen die erin liggen veilig gesteld zijn ;-)

 Ondanks dat Pixie thuis was, en het best fris was, zijn we toch boodschappen gaan doen en het wonder is geschied... we hebben een spijkerbroek voor Skylar gevonden!! Zij heeft een lastig maatje, en vele broeken staan heel raar. Ze loopt dus meestal in gewone broekjes van prenatal, omdat die perfect zitten (behalve de spijkerbroeken) en leggings maar daar is het toch wat koud voor inmiddels. Bij Jola mode vonden we deze stoere skinny jeans met studs! Ze kan er nog net iets in groeien zelfs! Ze is super blij en wil hem ook niet meer uit ;-)
 Vandaag ben ik een beetje "festive" door glitters op mijn nagels te doen bovenop mijn favoriete kleurtje teal, allebei van de hema. Staat toch best heel gezellig eigenlijk!!! Zaterdag gaat toch echt de boom op hoor! Ik ben overigens helemaal niet goed in nagels doen, dat zie je ook wel, maar vind het wel leuk!
 Met de kindjes ga ik vanmiddag sneeuwsterren knippen en voor Skylar is het nog moeilijk maar Pixie kan het al best heel goed, kijk maar! Ze heeft de smaak te pakken en knipt er wel 6 achter elkaar, en ze worden allemaal leuk! We hangen ze op het raam, dat staat heel gezellig!

Ik ben wel bezig geweest, 1 december 's avonds, met mijn album en dit is mijn voorkantje geworden. Lekker simpel en lief! Ik heb sneeuw aan de randen gesmeerd, voor een extra winters uiterlijk, sequins en dots voor de bling bling en een doily voor het kantige. De letters zijn goud maar dat zie je niet goed op de foto helaas.

Dit is de kalender die aan de achterkant komt, deze had een van de dames gedeeld en ik vond hem passen bij mijn voorkantje qua kleur en hertje ook.
 Dit kaartje moet nog uitgesneden worden, dit is een van de redenen waarom ik een december daily/december stories bij houdt dit jaar. 
Nu de foto's nog printen en verwerken! Ik heb er nu al plezier in allemaal!

Geen opmerkingen: