donderdag, december 11, 2014

December Stories dag 8,9 en 10

Een verzamelblogje over 3 dagen want... we hebben niet zo heel veel beleefd de afgelopen dagen.

Dag 8:

Een doodnormale maandag, Pixie naar school, beetje freubelen met Skylar en met Callen stoeien. In de middag moesten we even naar het ziekenhuis met Pixie, naar de "slaapdokter" wat een hele aardige man is! Pixie zit in de wachtkamer lekker te tekenen achter het krijtbord en vermaakt zich prima! We waren met 15 minuten weer buiten, dat gebeurt nooit! Hopelijk is het de 23e ook gauw gefixt!!!

Dag 9: 

Callen heeft ontdekt dat "chillen" best ok is ;-) en gaat steeds terug op de stoel om lekker te hangen, lekker ding!
 Pixie en Skylar gaan lampjes maken. Heel simpel hoor, jampotjes beplakken met vloeipapier en dit is het resultaat! Een led-kaarsje erin en klaar is klara en de kindjes zijn er dolblij mee! Als ze naar bed gaan moet het kaarsje aan en slapen ze lekker in!
 Skylar maakt ook een mooi potje maar bij haar moet toch écht de deksel erop hoor! hahaha
Toen Igor thuis kwam zijn we even het dorp in geweest "binnenin de nacht" zoals Skylar zegt want tja het was al donker! De meiden kregen elk een verkleedjurk en Callen een stapeltoren met ringen wat bij alle 3 een dikke hit was! Helaas geen foto's van gemaakt nog. Ook mochten de dames bij de snoepwinkel zelf wat snoepjes uitzoeken, wat ook een groot succes was (duh) en daarna hebben we nog sushi gehaald, Bingo dus! Papa scoorde bonuspunten vandaag!

Dag 10:

Vandaag een hele rustige dag... Pixie is 's ochtends naar school, en 's middags naar een verjaardag en wordt rond 4 uur thuis gebracht. Skylar en ik knutselen wat en rommelen wat. We spelen met de bal en kegelen!
Foto's heb ik ook niet veel voor vandaag. Gisteren kochten we een kadootje voor Igor die zondag jarig is en dat kwam in een mintgroene tas was heel mooi past bij het papier van December Stories!
 Ik heb vandaag mijn pakketje verstuurd voor secret santa, nou ja zoiets maar kan niet in detail treden zonder mezelf te verraden ;-) En ik heb nog gefreubeld aan December Stories! Ik heb in ieder geval de pagina van 5 december af en kan ik laten zien!
 Dit is een van de leukste vakjes dus detailfoto maar! Ik ben echt dol op de kit en vrees dat ik het niet ga redden met het papier oops! Want ik heb inmiddels zowat 2 spreads per week!!!
's Avonds heb ik ook nog zitten scrappen en heb ik nog een pagina afgekregen en een start gemaakt met de volgende.... ik ben bijna klaar en bij!!!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Die lampjes beplakken deden mijn kinderen ook altijd!