woensdag, december 03, 2014

december stories dag 3

Dag 3 is al weer om en ik zit hier te bibberen achter mijn laptopje... wat is het koud zeg! Het hoort er wel bij hoor, maar ik vergeet altijd gauw dat ik het helemaal niks vind!

Vanochtend was Callen voor de verandering eens blij! Hij was niet aan het huilen, heeft heel goed geslapen, van 7 uur gisterenavond, tot half 5 vanochtend, klein flesje erin en weer door tot half 8!!
Hij heeft erg last van zijn kiesjes en tandjes die doorkomen en niet alleen 4 stuks aan de bovenkant maar vandaag zag ik ook 2 dikke bulten komen in de onderkant, dus hij krijgt alles tegelijk! Maar hij had vandaag weer eens een hele goeie dag mijn kleine lieve gezellige vrolijke ondernemende (en soms ook hardhandig) manneke.


Gisteren hadden we dus sneeuwsterren geknipt. Degene rechtsonder is van mijn hand, de rest van Pixie. Ik had het idee geval om ook sneeuwsterren met spuitsneeuw te doen, maar dat is nog even flink oefenen zo je ziet!!

Wat voor mij écht bij Sinterklaas hoort, en ik dit jaar nog niet gegeten heb... Fondantjes of borstplaat. Ik vind dit zooooo lekker! Dit is de choco/mocca/vanille variant, maar vaak heb ik ook de fruitvariantjes en ohhmmmwww

 Afgelopen week bestelde ik nog een vest bij H&M voor mijn manneke, en zag deze trui voorbij komen en kón hem niet laten hangen en vandaag kwam het binnen. Kijk nou hoe lief het staat! Oké nog iets op de groei, maar daar zie je volgende maand waarschijnlijk niks meer van ;-)
 Dit is meneertje die heel geïnteresseerd staat te kijken naar de oven. Hij had honger en het was nog niet helemaal klaar. Hij heeft echt 5 minuten naar de inhoud staan kijken tot de wekker ging en hij zich een hoedje schrok maar heerlijk kon aanvallen op zijn lunch!
 Dit was dus de hele bestelling voor Callen. Een vest, erg groot valt ie, en een superbaby t-shirt (was in de uitverkoop en voor dat prijsje kon ik het niet weerstaan) en zijn snorremans trui! Kan hij wel aan met dit weer zeg! Overigens zat er nog een skinny jeans voor mij bij maar die paste niet! Te groot! Nu dus NOG een maat kleiner! Nu zit ik weer in hetzelfde maatje spijkerbroek van vóór ik zwanger raakte van Pixie en aan de medicijnen moest etc (waar ik 30 kilo van aankwam) en dat is dus hetzelfde maatje als ruim 10 jaar geleden!!! (wie zei dat dat niet kon? Stiekem best een beetje trots, al is het helaas niet op een gezonde manier gegaan...)
 En dan waar het allemaal om gaat... december stories! Michelle van Scrapdelight geeft de workshop en kwam met deze leuke uitwerking in haar eigen boek en origineel als ik ben (uche uche) heb ik dit in eigen bewoordingen overgenomen. Plaatje is ook geleverd bij de workshop dus alle credits aan haar!
Inmiddels heb ik 1 hoes af, van 1 en 2 december en ben ik voorzichtig begonnen aan vandaag. Het is te donker om foto's te maken dus die zal ik morgen maken en plaatsen! Fijne avondxx

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Wat een geweldig leuk truitje is dat, met die snor!