maandag, mei 26, 2014

happy days tuineditie!!

Oké, geen nieuws, het was prachtig weer de afgelopen dagen en mensen wat heb ik er van genoten, en ik natuurlijk niet alleen, héél mijn mini-volkje genoot met mij mee!
En waar kon ik nou zo extreem happy van worden??? Zie hier de foto's:

Gewoon het totaal van een half naakte Skylar, een badje en mijn droogmolen in de tuin vol met zomers wasgoed, mijn heerlijke zwierezwaai-jurkjes en maxidresses!

Dit jaar gekozen voor een rechthoekig badje, (simpel om het feit dat die het goedkoopste was) en is wat ruimer ook aangezien onze meiden óók wat groter geworden zijn het afgelopen jaar ;-)
Skylartje lekker in d'r blote bassie in de de tuin, felle zon waar ik dol op ben en de geur van zonnebrand die je neus binnen komt bij elk vleugje wind
Onze tuinkas is af en al volop in gebruik! Wat ben ik hier zielsgelukkig mee zeg! Ik ben dol op tuinieren, op verse groenten en fruit en wat is er nou verser dan het ongeveer 15 meter vanaf je keuken plukken en direct hoppa je salade of pan in??
De kas, een paar dagen geleden, inmiddels ziet het er al anders en veel voller uit, daar zal ik snel ook een foto van maken als update. Allemaal plantjes in de grond en allemaal zaadjes in de potjes (rechts) en je hoort het groeien zowat!
Fotootje van de rechterkant, aardbeien, aardbeienpot (can you tell we love strawberries?) en allemaal groenten voorgezaaid.
Een maxidress aan (zelfgemaakt overigens) blote voeten en tuinieren, ja ik ben zo'n muts, daar word ik gelukkig van! En daar kan ik super van genieten!
Verder word ik erg gelukkig van het feit dat onze tuin zo'n sprong vooruit maakt. Het was een prachtige tuin met lampen, vijver en voliere en prachtige gevulde borders, maar vanaf 6 maanden zwangerschap van Pixie in 2009 was het voor mij niet meer te doen dat allemaal bij te houden en nu met 3 kids helemaal niet meer ;-) dus we hebben er voor gekozen de boel om te gooien na een paar jaar bende gehad te hebben! Hier staat dus het kippenhok in aanbouw toen ik deze foto van de week maakte, inmiddels is hij bijna af, maar zal foto's maken als hij af en in gebruik is!
En ja hier lag ooit de vijver, die is dichtgegooid, gras uitgezaaid wat meer een weiland leek, maarrrrr, we hebben een grasmaaier dus het gazon begint er uit te zien als gazon! Versgemaaid gras, dat ruikt zo lekkerrrr hatsjoe hatsjoe oh ja lang leve hooikoorts, maar hey... alles voor de kindjes!
En de ren hebben we ook gesloopt want we hebben nog maar 1 kat, Misty, en die is een beetje een bange poeperd en blijft graag bij mij in de buurt, dus hij kan nu lekker vrij de tuin in en geniet daar echt volop van! Zodra wij beneden komen 's ochtends, het eerste wat hij wil is een knuffel en dan toch wel heel erg graag dat je de deur open doet zodat hij naar buiten kan! Lieve schat is het! En ook hij geniet dus lekker met ons mee!
Dit was op en top genieten deel 1, de tuin editie ;-) snel volgt er nog een met nog veel meer geniet momentjes!

1 opmerking:

Jackie zei

zo hèhè eindelijk eens de tijd genomen om je blog op te zoeken, ga hem gelijk in bloglovin zetten kan ik die ook niet meer kwijt raken...

En wow een echte kas in de tuin, heerlijk...