vrijdag, mei 09, 2014

Food blog Friday #6

Deze keer geen recept helaas, ik had er wel 1 hoor maar.... vergeten foto's te maken, erg jammer want het was erg lekker maar die houden we tegoed ;-) Deze keer wel een kijkje in mijn boodschappentas van afgelopen week!

Allereerst, gemak dient de mens, in mijn geval zolang het maar vers is! En voilá! Een pakket van de appie, totaal om een pannetje soep te maken en... hij was erg lekker! Dit pakket is dus een aanrader! We hadden er weer lekker een stokbroodje met kruidenboter bij!
Een van mijn favoriete drankjes sinds het er is eigenlijk, Healthy People Cococnut Water Mango! Mijn hemel als ik niet oppas dan drink ik dat pak zo leeg! Het is gezond, lekker en zeer zeker dorstlessend en de meiden vinden het ook erg lekker!
Soms heb je even een boost nodig, even gezonde bacteriën en extra vitamientjes, en hier alles in 1 flesje! Ik vind het ook nog eens heerlijk om te drinken (jammer dat er zo weinig in een flesje zit). Ik heb nogal gevoelige darmen dus ik kan er niet elke dag 1 drinken maar doe het om de dag. 
Ik ben momenteel wat anders aan het eten, dat wil zeggen minder brood en minder suikers want ik word daar ZO moe van! Maar ja wat moet je dan eten? In mijn geval dus couscous salade, quinoa salade, havermoutpap met noten/fruit etc en ik kwam deze salade tegen en... een aanrader, zo lekker!!! 
En fruitjes, heerlijke verse fruitjes, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn kindjes. Die zijn al net zo dol op! De abrikoosjes zijn verorberd alsof het snoepjes waren! De bananen gaan vaak in de pap of shakes en mini-meneertje eet sinds een paar dagen ook stukjes banaan! En oké, soms ben ik ook best lui en ik heb een hekel aan fruit schoonmaken! Dus heb ik ananas uit een doosje meegenomen ;-)

Geen opmerkingen: