zondag, mei 18, 2014

Callen 8 maanden update

Het kleine mannetje is al weer 8 maanden, en inmiddels geen heel klein mannetje meer!
Het baasje eet alles wat los en vast zit en zónder te kokken of verslikken! Dat was bij de meiden wel anders! Voor 2 weken terug ben ik nog bij het consultatiebureau geweest om hem tussentijds te wegen en hij zit nu (al zou je dat niet zeggen zo op het eerste gezicht) precies op het gemiddelde. Al houd ik eerlijk gezegd me niet zo bezig met die grafiek, maar meer die van het WHO en daarbij zit hij dus ook iets boven het gemiddelde maar heel erg netjes!
Momenteel eet hij dus tijdens zijn fruitmomentjes ook echt stukjes fruit zoals banaan en aardbei, meloen en mango. Alleen appel en druif ed durf ik nog niet zo goed aan (ivm harde stukken en velletjes ed). En na het fruit eet hij een stukje rijstwafel. Tussen de middag eet hij een boterham met boter en beleg, meestal smeerkaas of aardbeienjam of appelstroop en na het broodje zelf, eet hij de korstjes nog uit het knuistje en daarna een beetje diksap. En tijdens het avondeten krijgt hij wel puree (zelfgemaakt) en daarna nog stukken groente van wat wij eten en als wij iets eten wat hij nog niet kan of mag, dan krijgt hij gewoon nog wat fruit oid en nog een beetje toetje. En alles gaat met smaak naar binnen! Daarnaast krijgt hij nog borstvoeding, ja nog steeds (ik antwoord maar alvast) en dat is zo'n 4 tot 6 keer per dag nog! En daar ben ik trots op!

Hij kan zitten, als een huis! Hij kan goed op zijn buik liggen want dan schuift hij lekker de kamer door en draait hij rondjes, en in zijn racekar gaat hij de kamer ook rond, kortom, in 1 maand is hij een heel eind mobieler geworden en ik vrees dat volgende maand er niks meer veilig is omdat hij ook al bezig is met in kruiphouding komen! Oops! Zo wordt hij toch wel ineens heel erg groot hoor :-(

lekker tegen de zon in kijken

Slapen kan hij ook heel goed. 2x per dag een tukje van 1,5 uur tot 2 uur en dan 's avonds om 7 uur naar bed en om half 10 nog 1 voeding en dan door tot half 7 a 7 uur, heel netjes dus! Ik klaag niet!

Het is een vrolijk en vriendelijk mannetje wat snel en makkelijk lacht, en heel veel lacht ook! Vooral zijn 2 grote zussen krijgen hem heel snel hard aan het lachen en dat is zo geweldig om te zien! Callen en Skylar zijn echte vriendjes en hij wil haar het liefst de hele dag knuffelen, aaien en vasthouden, zo cute en daar ben ik ook zo blij mee!
in kruiphouding en volgens mij duurt t niet lang meer voor hij gaat kruipen!
Lekker loungen in het gras, al kriebelt dat aan mijn rug

Ik geniet ook nog elke dag van hem! Jongetjes zijn zo anders, zachter en makkelijker dan meiden, ja echt waar en ik kan het weten met 2 van die pittige tantes ;-) Ik praat over een maand of 8 vast anders als hij gaat doerakken en dergelijke maar voor nu is het zo (laat me in die waan aub hahaha).
Van al dat poseren en zonnen word je doodmoe natuurlijk
Sexy!!! oops begint dat nu al?
En nog even zijn nieuwste shirt showen hihihi

Lieve Callen, ik zeg het je elke dag weer, je bent echt mijn kadootje, ik hou van je voor altijd !!

Geen opmerkingen: