woensdag, mei 28, 2014

Happy days family edition

En hier dan de family edition zoals de titel al zei! Ik kan zo genieten momenteel van alles, en het weer zal er zeker wel aan bijdragen hoor, maar ook dat ik lekkerder in mijn vel zit!!!

We zijn met de tuin bezig en bezoeken het tuincentrum dan ook veelvuldig én... Callen zat daar voor het eerst in een wagentje en hij vindt het geweldig zoals het koppie al laat zien!
 Pixie had haar eerste verjaardagsfeestje en het was een dansfeestje en ze hadden een dans ingestudeerd en daarna gingen ze die natuurlijk opvoeren, zo geweldig leuk was dat!
 Dit koppie van Skylar, daar word ik blij van én dat ik het t-shirt eindelijk af heb want die hartjes zijn er met de hand opgemaakt! En het staat ook nog eens heel erg leuk!
 Het geweldige weer maakt dat ik af en toe ook buiten voed en dat is super genieten en Callen vindt het ook géén straf (maar ja wat vindt hij nou wel erg eigenlijk?) En ook dat ik lekker mijn jurken weer aan kan, daar word ik ook blij van!
 En ik ben blij omdat ik dit jurkje weer aan kan, niet vanwege het afvallen of iets dergelijks maar ik kon het vorig jaar niet aan met die dikke babybuik natuurlijk en het jaar ervoor was het weer niet echt super meer.
 Met Callen gaat het ook heel erg goed, hij ontwikkelt als een razende! Kruipen is de afgelopen weken het oefenstation! Hij komt nu in kruiphouding en schommelt heen en weer, dus dat zal vast niet lang meer duren voor hij echt heel mobiel wordt!
 Mooi weer, warm weer, makkelijk en fris eten! Ik hou van koud eten, salades vooral. En deze keer maakte ik een heerlijke bietensalade. (bietjes van appie en ze waren echt gruwelijk lekker en zoet) Recept volgt nog.
 En nog maar een "eerste" van Callen want afgelopen vrijdag ging hij voor het eerst mee op de fiets! Hij vond er niks aan! Het zitten op de fiets was leuk maar de rijwind in zijn toet vond hij verschrikkelijk, zat naar adem te happen dus na een heel klein stukje maar weer omgedraaid en hem terug gebracht naar papa en daarna een gezellige lange fietstocht met Skylar gemaakt!
 Een foto met alle 3 mijn geweldige (en stronteigenwijze) kindjes! Heerlijk stel bij elkaar en wat waren ze die dag vrolijk zeg!
 Zaterdag... eindelijk weer scrapshoppen voor het eerst in hele lange tijd en ik vond het super en kocht veel leuke dingen (shoplog volgt ook nog) en daar werd ik natuurlijk ook blij van, met 2 tassen naar buiten lopen met leuke spullies! (welke vrouw wordt daar niet blij van?)
 En ja hoor daar gaan we weer, nóg een rondje tuincentrum! Kijk nou toch wat een snoetje! Een gewoon petje laat hij niet meer zitten maar deze wel gelukkig!!! En het staat hem ook zo geweldig leuk! Ik hou zo van dit smoeltje!
En dat was mijn happy days! Wat maakte jou nou verschrikkelijk blij de afgelopen week? Ik ben benieuwd!
x

Geen opmerkingen: