zaterdag, november 09, 2013

Callen week #7

Liefste Callen, 
7 weken oud, 7 weken bij ons, 7 weken genieten, 7 weken drukte en 7 weken vol emoties! Maar wel heel erg fijn! Je begint echt een heel mensje te worden. Je wiebelt heel wat af, trappelt en begint te grijpen en soms lukt dat! Meestal je knuffellapje of mijn haren eigenlijk maar hé het eerste begin is er! Je rolt je op je zij en je bent begonnen met lachen! Maandag en dinsdag hele dikke lachen, woensdag had je een beetje fuzzy dagje dus veel van lachen kwam er niet maar je deed wel je best!

Inmiddels hebben we echt afscheid genomen van luiers maat 1 en kleding maat 50, dat pas ECHT niet meer (nee mama ook niet met de beste wil van de wereld)
Maar je rompers maat 50/56 wel en daar ben ik blij om! Je hebt van de week ook al wat maat 62 aan gehad maar wat zijn maten toch rare dingen. Ik geloof dat elke winkel zijn eigen maatstaven er op nahouden ofzo, en zelfs dan nog! 

Dit is (op je naamromper na dan) mijn favoriete romper! Hij staat je zo leuk en ik vind hem zo lief1 Ik heb hem zelf in een maatje groter gekocht, d.w.z. 98/104 want in een andere maat hadden ze hem niet meer, dus wie weet pas je die nog en anders maak ik er een t-shirt van!
 Deze hoort ook in die serie thuis, en staat je ook zo lief en grappig! Monstertje!
 En dit was dus pakje maat 62 die ik van mijn dinnetje Annemiek gehad heb. Stond ook super lief, en wat een wijs koppie zo he? Zo wakker! Overigens had ik van Miek ook nog een shirt maat 56 van dezelfde winkel wat net zo groot was als deze maat 62 en dat bedoel ik dus.... raar gedoe! Anyhoe het overgrote deel zit je nog in 56!
 Pixie is natuurlijk naar school overdag en Skylar en jij zijn bij mij, en Skylar gedraagt zich soms als een kleine mama voor jou! Zo schattig! Ze wil je heel erg graag op schoot hebben en troosten en hier wilde ze je boekjes voorlezen (mind you: op z'n kop!) en ze gaf je je speentje (tottie genaamd in huize spenkelink) en ze leest natuurlijk haar favoriete boekjes voor van Woezel en Pip, die kent ze zowat uit d'r hoofd!
Heerlijk te zien ook hoe je kunt ontspannen zomaar in de box, gewoon in slaap vallen! Je hebt al een aardig ritme voor jezelf gemaakt. Ik hou er niet van om je in een ritme te drukken, ik laat het aan jou over, zo weet ik tenminste zeker dat je je er prettig bij voelt! Nu slaap je tot 7 á 8 uur 's ochtends en dan is het etenstijd voor jou. Dan kun je door tot 10 uur en drink je weer en daarna ga je slapen tot 12 uur/half 1. Dan ben je weer 1 a 2 uur wakker, soms drink je nog en andere keren ga je slapen. Tot half 4 zo'n beetje. Dan is het weer etenstijd en dan spelen we weer een poosje. Je valt vaak voor een "catnap" in slaap in de box voor een half uurtje en dan als het onze etenstijd is, dan wil jij vaak ook weer! Om half 7 gaan we naar boven en dan is het bad/douche/wastijd en rond 7 uur krijg je nog een keer te drinken en ga je slapen. De ene keer tot 1 uur en de andere keer tot 4 uur, dat verschilt enorm, als je om 1 uur komt, kom je om 5 uur ook weer. Het is vrij makkelijk en ik pas me ook vrij makkelijk aan! Je bent echt een moppie, om op te vreten gewoon!

Je hebt wel wat meer last van je darmpjes de afgelopen week en huilt ook wat meer, maar over het algemeen valt ook dat mee!
Je hebt je eerste verjaardag ook achter de rug. Oma Loes vierde zondags haar verjaardag en dat was toch wel een beetje druk voor jou. Je was kapot! Je hebt van half 7 's avonds tot half 5 de volgende ochtend aan 1 stuk doorgeslapen, arm schaapje!
Deze week zit erop, er komt een bewust lachje aan, ik hoop dat dat deze week zal zijn! Ik kijk er naar uit lieve schat en volgens mij jij ook want je oogjes glimmen al en het gaat steeds een beetje beter! LEUK!
xxx

1 opmerking:

Sandra zei

Agossie...wat is het touche en schatje!