zaterdag, november 23, 2013

Project Life Week 36 t/m 38

En hier nog maar een paar weekjes van Project Life!

Week 36 en 37, 2 weken in 1 spread omdat er niet veel gebeurde die weken. Dikke buiken vooral en mijn lieve dinnetje Kelly, die op dezelfde datum was uitgerekend als ik, is bevallen!!! Ik lag zelf ook weer in het zkh met weeën maar ook deze keer weer vals alarm, al was het op de 13e en was het dé uitgerekende datum.

 De linkerpagina in close up! Pixie d'r eerste schooldag, wat een lekker koppie he? Heb geboortecupcakes gebakken, buikfoto's gemaakt, aan het ctg gelegen en Kyano is geboren.
 Rechterpagina in close up, wederom cth en die buikfoto bleek achteraf de allerlaatste buikfoto te zijn die er gemaakt is! Het werd ineens een stuk kouder dan de week ervoor en maakte ik het gezellig met warme thee, koekjes en dikke sokken!
 Week 38, dé week van de bevalling, de spread en een halve pocket waarin ik het geboorteverhaal getypt heb.
 De linkerpagina in close up. Foto's van de eerste minuten na de bevalling, ze zijn niet prachtig of super en erg gedetailleerd misschien maar ik ben super trots op die foto's en erg blij mee. De eerste momenten van mijn dochters met hun broertje, wegen, en de eerste keer dag Igor hem vast houdt!
 Rechterbladzijde met natuurlijk het geboortekaartje én een minivoetjesfoto!!

Ik ben blij met hoe deze spread eruit ziet, oké niet op foto want die zijn niet zo best ;-) Het past allemaal mooi bij elkaar, het lichte blauw en zwartwit en het kaartje! Op naar de volgende weken!

Geen opmerkingen: