donderdag, november 21, 2013

Project Life week 31 t/m 35

Ja ja ik heb eindelijk tijd gehad mijn Project Life bij te werken! We zitten in week 46 nu dus je kun nagaan hoeveel ik achter liep! Maar inmiddels heb ik nog 2 weken te gaan en ben ik helemaal bij!

Ik heb aan het einde van mijn zwangerschap amper foto's gemaakt dus heb ik besloten korte weken te maken, dus 1 sheet per week of zelfs soms een spread voor een paar weken. Maar het geeft gelukkig wel weer hoe het er toen voor stond!

Week 31 is een hele kale week qua gebeurtenissen en qua foto's!
Ik had weeën en moest het daarna rustig aan doen dus ik deed ook niks behalve wat hobby'en en heb hard gewerkt aan Skylars jaarboek, die is inmiddels helemaal af!

Hier een samenvoeging van week 32 t/m 35. Ik heb een spread gemaakt mét nog een halve pocket ertussen want ja 4 weken, daarin gebeurt wel wat. Hier het overzicht met het tussenstuk op de rechterpagina (klikken is groter en dus duidelijker)
 Tussenstuk aan de voorkant
 Tussenstuk aan de achterkant, deze gaat over de verbouwing en het eindresultaat op dat moment

 Rechterpagina zonder tussenstuk, foto's van de wieg, mijn dikke buik en onze diertjes.
 Linkerpagina zonder tussenstuk, het draaide veel om eten in die periode, dus dat heb ik eens uitgelicht, Ik moest genoeg binnen krijgen maar lustte weinig, ik bakte wel van alles wat in de smaak viel! Ik at veel wolkentoetjes perzik (werkte bij mij uitstekend tegen maagzuur) en meloen en ik kreeg van mijn vriendinnetje uit Amerika de échte Jelly Belly Jelly Beans hmmmm

Dit waren de weken 31 t/m 35, niet veel soeps qua creativiteit helaas, maar had té veel bij te werken en ik merk dat ik er erg veel tijd in steek. De Core Kit maakt het wel een stuk simpeler hoor!

Over een paar dagen nog meer "weken"


Geen opmerkingen: