woensdag, oktober 30, 2013

Callen week #6

Lieve Callen,
En dan ben je al weer 6 weken oud en zijn de kraamweken officieel voorbij boehoeee!!! Ja ik heb het er moeilijk mee, hormonaal wrak dat ik ben! Ik heb de stickers (hoera het is een jongen) nog op het raam hangen en ook je slinger hangt er nog, ik kan er geen afscheid van nemen, ja wrak dat zei ik toch al?

Het is de allerlaatste keer dat ik dit meemaak en wil alles super in me opnemen, heb moeite met elke verandering, ik weet niet wat het is. Komt ook wel weer goed en het hoort erbij denk ik dan maar. Voel me niet depressief ofzo hoor, don't worry. Het gaat juist erg lekker met mij, en dat had niemand verwacht dus hoera voor mij! Oké toegegeven, het is soms pittig, maar ik vind het meevallen! Raar he? Hoe dat zo? Nou slimme keuzes maken, al valt dat ook niet altijd mee! Ik zou graag weer eens een hele avond knutselen en frutselen maar dan ben ik de volgende dag de sjaak dus ik ga op tijd slapen. Soms trakteer jij me op een lange nacht, en kom je pas tegen 4 uur voor je eerste voeding ipv 1 uur, dan heb ik dus er al bijna een hele nacht opzitten en die nachten heb ik soms heel hard nodig! Ik eet gezond, neem vitamines (mama/multi en extra D en extra C) en neem rust en beweging. Ik wil heel graag weer gaan sporten en dat mag nu ook zo langzamerhand wel!

Wat heb jij deze week allemaal meegemaakt? Je bent samen met mij in bad geweest en dat was voor ons allebei een groot succes! Heerlijk genieten was dat in het warme water en dat doen we gauw weer hoor! Je lag compleet relaxed in mijn armen en op mijn buik. 
 Afgelopen zondag kwam mijn vriendinnetje Marije op visite met Danique en Tobias en natuurlijk Morris. Hij is 5 maanden dus loopt "iets" voor op jou ! Kijk het verschil maar! Zo'n soort foto hebben we ook gemaakt van Pixie en Danique, zij schelen 6 weken,kijk hier maar!
Ook ben je deze week voor het eerst in de kinderwagen naar buiten gegaan, we hebben geen kinderwagenbak meer, maar zo kan het ook zo heel af en toe wel even, zolang het maar niet te koud wordt. Ik draag je vooral in mijn draagdoek en dat vind ik heerlijk!
En we hebben deze week een wipstoeltje op de kop getikt voor weinig want ook die hadden we niet meer! Jij vindt het wel leuk in de wipstoel, de meiden niet, dus dat is een verrassing! Gezellig hoor, nu kun je overal bij zijn!
Dit is nog steeds je favoriete plekje op aarde, lekker bij mij op mijn borst of in mijn armen, en je papa komt op de goeie tweede plek hoor ;-)
Zo val je dus ook geregeld in slaap, want slapen in je bed is nog steeds niet favoriet helaas.
Ik ben zo trots op dat ik je moeder mag zijn en dat ik je kan troosten, voeden, knuffelen, verzorgen, ik ben blij jouw mama te zijn en dat jij bij ons bent!!! Op naar de volgende week!!

Geen opmerkingen: