maandag, november 11, 2013

Callen week # 8

Liefste Callen,
Je bent al weer 8 weken oud, nog heel even en je bent al weer 2 maanden!!!! Dat is zaterdag het geval. Uiteraard staat er dan ook weer een fotoshoot gepland, en dan doen de meisjes ook mee want dan kunnen we nieuwe foto's op gaan hangen in onze woonkamer! Zin in!
Anyhoe ik dwaal al weer af, een week vooruit! Zo hard hoeft het van mij niet te gaan hoor!
(lekker in je wipstoeltje om je heen kijken)
Ik kan nu deze week zeggen dat je een vrolijk ventje bent! Je bent echt gaan lachen! Vorige week zat het er aan te komen, sporadisch lachte je al 2 seconden maar sinds deze week achter elkaar, meestal 's ochtends, en dat is zoooo leuk! Zaterdag 9 november zelfs heel erg veel en breeduit en je hele toet deed mee, je oogjes glommen, alles, helemaal geweldig en daar word ik zo blij en vrolijk van! Had zelf tranen in mijn ogen, emotioneel!
(dit gebeurt er als mama echt weg is)
Sinds 5 november maak je ook geluidjes. Een zacht "rrr rrr" of "huuu huuu" maar zo lief ook! Je gaat met sprongen vooruit hoor! Je groeit als kool! Hoe zwaar en groot je bent zullen we woensdag weten, dan moeten we naar het CB voor je meten/wegen en eerste prikjes :-(

Je bent heel druk bezig met bewegen, en doet je beentjes al veel rechtop de lucht in. Sinds je 2 proppen smeer uit je oren kwijt bent, vind je het ook niet meer zo erg om op je buik te liggen en til je je hoofd wel op wat je eerder niet deed dus ik vermoed dat je gewoon pijn in je oortjes/ buis had dan. Je kan aardig grijpen en vooral ook vasthouden! Dat hebben mijn haren al meerdere malen mogen ondervinden! Verder lig je lekker om je heen te kijken en zit je graag op schoot zodat je alles goed in de gaten kan houden.
(zo lig je heerlijk te slapen op mijn schouder na het eten, zo lief!)
We zijn er ook wel achter dat je een mama's jongetje bent want als je alleen bij papa bent en je zet het op een brullen, doe je dat tot ik je kom "redden" oopsie! Maar ja niet zo gek he want ik verzorg je al 8 weken 24/7 bijna. Ik moet eerlijk zeggen dat afgelopen week het me wel even opbrak hoor vooral na 3 nachten bijna niet geslapen te hebben. Wel slapen maar niet langer dan 1 uur achter elkaar. Gelukkig is dat achter de rug en kan er weer een beetje geslapen worden! Nu gaat het ook beter en heb ik meer geduld.
Ik kan nu veel beter relativeren en het van me af zetten en heb ik wel degelijk geleerd van toen de beide meisjes nog baby waren, dus wel trots op mezelf eigenlijk! Ik hou het al 8 weken vol en op 2 hele slechte dagen na, gaat het nog steeds super! Ik moet zeggen dat jij het ook wel makkelijk maakt hoor met je heerlijke toetje en je bent een makkelijk ventje! Ik ben heel erg benieuwd wat we de komende week gaan beleven/meemaken/ontdekken! Ik hoop meer lachen en dat ik het misschien zelfs wel op foto vastgelegd krijg! Zou wel heel erg leuk zijn! Je bent zoooo mooi als je lacht!
(Skylar is dol op d'r broertje en knuffelt heel wat af, en ik vind het prima, ze is zo lief met hem)

Nou op naar de volgende week maar weer!
xxx

Geen opmerkingen: