zaterdag, december 31, 2011

Wie wil dat nou niet???

Je trouwerij winnen??? Nou wij wel, en nou hoor ik je denken... "maar jullie zijn toch al getrouwd?" Antwoord "jazeker" maar.... dat is nou net de voorwaarde!!!
Je zult er vast niks meer van begrijpen dus hier volgt de uitleg...
Corinne Delis, fotografe, die ik al lang ken van het scrappen, heeft bij ons de babyshoot met Skylar gedaan... deze weet je nog?
Zij heeft zich nu toegespitst op trouwfotografie en HOE!!! Echt prachtig! Met kerst had ze een geweldige actie en het heeft me een paar dagen gekost alles bij elkaar te zoeken maar we hebben ons aangemeld, de mail met foto's is zojuist verzonden. Wil je de actie lezen of zelf mee doen (zou ik niet doen hoor! Dan hebben wij meer kans hahahaha!) kijk dan hier: Corinne Delis
Ik hoop zo dat we eens kans maken, onze bruiloft was nou niet bepaald geweldig, en de foto's eigenlijk ook niet super, dus.....duim voor ons mee aub!!

En dan nog even heel wat anders.... Een heel goed uiteinde, en een nog veel beter begin van 2012!!!
XXX

Geen opmerkingen: