dinsdag, december 13, 2011

December Daily deel 2 (dag 6 t/m 11) wederom veel foto's

Zo daar komt dan deel 2 van mijn December Daily. Steeds liep ik achter, tot gisteren! Ik was helemaal bij, maar.... gisterenavond kreeg ik de foto's die ik gemaakt had met mijn telefoon met geen mogelijkheid op de pc, dus wel tekst geprint ed maar verder dan dat ben ik niet gekomen helaas. Dus ik heb wéér wat in te halen, maar eigenlijk, ik vind het zo leuk om te doen, dus geen drama ;-)
Dus daar gaan we: Dit is dag 6 beide pagina's en ik heb eens met een screen gewerkt. Ik had ze al heel erg lang maar nog nooit wat mee gedaan! Deze dag gaat over Skylar, want ze besloot ineens op deze dag EN te gaan kruipen EN van kruiphouding zelf op d'r kont te gaan (en blijven) zitten EN te lopen in d'r loopwagentje, in eens een heel mobiel kind dus!

Zo blij was ze dus met haar nieuwe uitvindingen ;-)

Rechterpagina 6 december, Pixie hielp mij met verse pastasaus maken!
7 december, veel geshopt, kadootjes ingepakt en een fotoshoot met Skylar en de kerstverlichting!

Close up, komen die kerststempels toch nog eens van pas!

Op de rechterpagina een accordionnetje gemaakt vanwege de vele foto's van die dag! Dit is de ene kant...

En dit dus de andere kant, met minifoto's van de fotoshoot! Oh ja en Sky at voor het eerst een koekje (onderste foto)

7 December, de kerstboom opzetten en versieren, Pixie vond het prachtig en Sky keek vol verwondering naar de lampjes!

Links, het is een envelop en erin zitten 2 tags met de tekst van gisteren en vandaag.

Rechts, oh zo mooi en lief als mijn meiskes me hielpen!!

9 december, heeeeel veel op 2 bladzijdes, maar dat vond ik wel heel erg leuk!!

Nicole gaf wat tips om te journallen in je DD als je het even niet meer wist, en genieten was 1 van de topics, en die vond ik erg leuk dus die heb ik er in verwerkt! Dit is de hele pagina, 3 lagen op elkaar.

De foto kun je open klappen en dan kun je de ingevulde christmas wishlist-tag lezen

En die zit weer op een transparant die je naar voren kunt klappen zodat je een heel stuk journaling kunt lezen over "genieten" .

10 december, een vrij simpele spread, want de foto's vond ik té leuk om er een drukke poespas omheen te maken, vooral die van Pixie!

Skylar voor het eerst in de schommel, ze vond het prachtig maar moest duidelijk wel wennen hoor!

Deze heb ik heel simpel gehouden juist omdat ik dit zo'n mooi plaatje vond, heb de journaling er ook achter gedaan, dus de foto is een soort deurtje

Dit is dus de journaling!

11 december, afgelopen zondag! Mijn camera is het na 7 jaar trouwe dienst en al bijna 3 rondjes om de klok (meer dan 30.000 foto's dus) het lichtelijk aan het begeven dus niet veel scherpe foto's vandaag helaas :-(

Een hele lap met journaling over de dag

De foto van opa met z'n meiden, wat is ie er toch trots op!

En daarachter, 1 van de recepten die we gaan maken voor het kerstdiner! De andere recepten worden er ook nog in verwerkt!
Ik ga gauw verder met gisteren en vandaag! En hopelijk kan ik dan iets sneller showen ;-)


2 opmerkingen:

Petra zei

Wauw Wauw Wauw! Ik kan niet anders zeggen. Echt superleuk gedaan. Mooie foto's van je meiden ook :-D

Jackie zei

Ziet er echt goed uit,
en wat een geweldige foto's...