vrijdag, juni 24, 2011

Scrapsels deel 1

Ik heb eindelijk alles gefotografeerd, maar omdat het nogal veel is doe ik het in 2 delen, nu een post en binnenkort weer een.
Ik had deze al eens laten zien HIER maar toen zonder foto erop, en de naam was weggekrabbeld, maar nu heb ik de foto uitgezocht en bewerkt, geprint en geplakt en tadaaaa dit is het resultaat, die morgen opgehangen wordt in de kinderkamer!

Ik heb met Bo Bunny papier (lijn Gabriella) een mini gemaakt maar zoveel papier over dat ik ook nog meer kon maken, waaronder deze lo van Skylar (op de foto was ze hier ongeveer 2 uur oud)
En deze lo! Dit is gemaakt naar aanleiding van een Sketch op het forum van Dolls en Decorations die Saresika had uitgekozen als weekendsketcht, door alle hartjes echt een geweldige voor babyfoto's!

Ook heb ik nog geprobeer een kaartje na te maken uit de cards only, niet helemaal gelukt helaas, deze is voor Yvon die wel even een steuntje kan gebruiken!
Deze kaart heb ik ook eindelijk af, Yvon heeft mij weer een kaartje gestuurd wat ik zo leuk vond dat ik hem gescraplift heb en dit is het resultaat geworden!
De binnenkant....
Zoals ik net al zei is de mini ook af, maar dan worden het zoveel foto's in 1x, dat is ook niet leuk vind ik! Dus die doe ik wel in een nieuwe post. Vlak daarna zal er nog een mini te zien zijn, die had ik grotendeels al af vóór ik bevallen ben, maar nu ben ik met de finishing touch bezig, en NOG een mini is bijna af, die had ik al af hoor, kijk maar HIER   alleen heb ik er nu ook foto's ed in. Gaat lekker dus met scrappen, héérlijk is dat! Het vliegt ook zo mijn handen uit! Ik weet dat dat altijd maar een paar dagen is en dat het dan weer over is dus ik profiteer er lekker van. Al zal ik de komende dagen weinig tijd hebben want zondag 3 juli (over 8 dagen dus) vieren we Pixie's 2de verjaardag al weer en daar worden natuurlijk taarten voor gebakken!!!

2 opmerkingen:

Kitty zei

Mooi spul ;) Vooral de hartjes-LO vind ik geweldig!

Kitty zei

Mooi spul ;) Vooral de hartjes-LO vind ik geweldig!