donderdag, februari 24, 2011

Knutselupdate

Het is al weer even geleden dat ik geblogged heb, ben ook weer druk geweest met van alles en nog wat. Hier maar eens wat knutsels van mij:
Allereerst wat dingen voor Dolls zoals deze hanger voor in de winkel, dit idee komt uit het boek van Eline's huis en de stof is daar ook van. De hartjes zijn gevuld met lavendel.

Een sleutelhangerhuisje
 En een potje met pincushen on top gemaakt van een jampotje
 Dit is de andere kant

Voor Valentijnsdag hadden we natuurlijk niet alleen die reden, maar ook een taartje om mensen te bedanken waarvan wij een oven/gasfornuis hebben gehad én voor mijn schoonouders die mij momenteel echt enorm uit de brand helpen op allerlei vlakken. Niks is ze te gek en dat vind ik zo lief... ik wilde er nog meer maken maar... ik was vergeten fondant te bestellen. Stom he?

Daarnaast deed ik nog mee aan een Valentijnsswap op het forum van Dolls and Decorations, daar maakte ik deze kaart-hanger voor.
Ik heb ook nog een canvas gemaakt voor ons beebje, daarkomt een mooie foto op als ze geboren is, net als ik toen voor Pixie ook heb gedaan. Uiteraard heb ik haar naam even weggevaagd.

Ik heb ook nog 2 kaarten gemaakt voor Dolls met omschrijving als Blind Card, en een sketch, én nog een workshop gemaakt voor de online cropdag die op 3 april a.s. gepland staat. Deze moet natuurlijk op tijd af zijn want ik weet niet of ik hem zelf nog kan gaan geven of dat iemand dat namens mij mag gaan doen!
En last but not least nog een boxkleed gemaakt én een verschoonkleedje voor 's nachts, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt (nog) dus kan ik niet showen. Lekker veel dus alles bij elkaar!

Ik begin me inmiddels een beetje terug te trekken uit alles want het gaat allemaal zo makkelijk niet meer. Lichamelijk is het loodzwaar dus ik neem niks meer aan qua opdrachten oid. Nu een beetje voor mezelf freubelen en opruimen en zo en afwachten tot uk haar entree gaat maken! Gek hoor, nog 6,5 week te gaan!

2 opmerkingen:

Charmaine zei

Oh Ans die taart! How cute!
Ik kom niet verder dan een ordinaire appeltaart en dan ben ik al blij als ie gelukt is hihi.
Het lijkt me zo te gek om zulke taarten te kunnen maken!

Mooie crea's weer allemaal van je meis!

NicoleJ zei

Nou..... jij bent nog erg druk bezig geweest met allemaal nooie dingen zeg!
Geniet nu lekker van je rust en de laatste loodjes!