dinsdag, juni 21, 2011

Skylar al weer 2 maanden

Wat gaat dat toch belachelijk hard! Afgelopen zaterdag was Skylar al weer 2 maanden oud! Dat was niet alleen een beetje emotioneel maar er waren nog meer dingen helaas. De afgelopen week is Igors oma overleden, wat triest is natuurlijk maar gelukkig is haar lang lijden bespaard gebleven!Ook mijn lieve konijntje bobo is er van tussen gegaan diezelfde dag en ook dat is verdrietig natuurlijk!

Gelukkig maken mijn kinders het weer helemaal leuk elke dag! Oké ze zijn allebei behoorlijk pittig en soms is het om helemaal mesjokke van te worden maar ik ben zooooo dol op ze en ze zijn zo grappig.
Pixie vindt het leuk om in de box te liggen "slapie doen" en kijkt dan naar de mobiel. De mobiel op deze foto heeft het begeven (lekkende batterij) en ik heb een nieuwe gekocht met nijntje er aan.
Dit is op de dag dat mijn ouders 35 jaar getrouwd waren (18 april) en we daar heen gingen voor een feestje, allemaal opgedirkt en wel, Skylar zelfs met een mooie strik in d'r haar!

En omdat Skylar 2 maandjes was, vond ik het leuk om nu een armbandje voor haar te kopen, net als Pixie toen had. Ik vind het zo schattig staan! Uiteraard heeft Pixie ook een armbandje gehad, met beertjesschakeltjes maar ze vindt het nog niet zo leuk. Hij mag een half uur omblijven en dan moet de armband weer af!

Afgelopen zondag werd vaderdag hier gevierd. We hebben tijdelijk even geen auto, in september komt de nieuwe auto pas. Dus dacht de familie dat het leuk/handig was om het hier te vieren. Het was heel erg gezellig! Matthijs was super vrolijk en vond de zonnebril van Pixie toch wel heel erg leuk!
Daarna mocht hij in de loopwagen en Pixie voorzag haar neefjes wel van drinken! "Hier Thijs even bijtanken"

En Casper jij ook even drinken hoor!

Pixie wil me graag in alles nadoen, en dat is zo grappig! Toen we gisteren van het winkelen thuis kwamen, wilde Pixie "poppie" in de draagzak. Hé draagzak waar ga je met Pixie heen?
Heerlijk hoor die meiden! Skylar zie je met de dag groeien, zowel lichamelijk als geestelijk. Ze ligt nu op het speelkleed en vindt het prachtig! Gelukkig maar!!

Ik heb ook weer lekker kunnen scrappen, score? 1 hele mini die af is, 1 lo die af is, en 2 kaarten! Jawel hij gaat lekker! Ik ga nu aan een nieuwe LO beginnen!!
Fijne dag!

Geen opmerkingen: