donderdag, januari 06, 2011

Het eerste berichtje van 2011

Allereerst iedereen natuurlijk een heel gelukkig 2011 gewenst! 2010 was een minder jaar dan 2009 maar toch hadden we een hoop hoogtepunten gelukkig....
Januari: Pixie kan voor het eerst zelf staan en ontdekt sneeuw. Ik heb eindelijk haar eerste boekje af én mijn eerste DT- werk voor Dolls.
Februai: Pixie krijgt haar eerste tandjes én ik krijg mijn mama-fiets en wat ben ik daar toch blij mee zeg!
Maart: De lente breekt door, Pixie drinkt uit een tuitbeker en we leggen leuke bezoekjes af aan onder andere Marije en "tante" Corinna
April: Ik scrap veel, en mooie dingen vind ik zelf, ben er blij mee, en het mooie weer begint, lekker buiten spelen, Pixie loopt in d'r loopwagen, kan in het badje én we gaan naar Malkenschoten
Mei: We gaan met de familie naar de Dierentuin toe, ik krijg een nieuwe hamster, Kareltje, ik heb Pixie d'r uitnodigingen af, we gaan naar de kinderboerderij op de fiets én ik bak wat leuke taartjes, dit is echt een TOP-maand
Juni: Lekker wandelen en ontbijten in het bos, 2 mooie taarten afgeleverd, en we gaan naar de speeltuin.
Juli: Uiteraard Pixie's eerste verjaardag!! Een super top dag! We gaan naar de kinderboerderij en weer naar tante Corinna want we hebben er een neefje bij, Matthijs.
Augustus : Ik ontdek dat ik weer zwanger ben! Lekker naar de kinderboerderij en ik freubel wat, een rustig maandje omdat ik niet zo lekker ben.
September: Eerste echo van de baby, een fotoshoot van Pixie met super leuke foto's, lekker shoppen voor madame, en Igor heeft vakantie!Ik maak mijn pregnancy-journal.
Oktober: Ik maak een kaartje voor een wedstrijd en ik WIN!Mijn journal is af, we gaan weer eens naar de kinderboerderij en maken herfstwandelingen in het bos.
November: We gaan naar de kersthow in het tuincentrum met Pixie, ik ben van alles aan het maken op de naaimachine, we hebben de 20-weken echo en komen erachter dat we weer een meid krijgen!Ik scrap veel die maand.
December: Mijn kleed is af, ik begin aan het eerste boekje voor de baby, Pixie's verjaardagsboekje is eindelijk af, we knutselen veel, we vieren papa's verjaardag en vieren kerst!!

Zo dat was dat, een heel verhaal he? En dan nu weer naar 2011.... Een jaar dat best spannend en pittig gaat worden denk ik zo, maar ook heel erg leuk! We mogen ons nieuwe meisje verwelkomen en ik hoop op weer een mooie zomer. We gaan de tuin verbouwen dit voorjaar en als het goed is gaat Pixie naar de peuterspeelzaal voor 1 ochtend in de week. In september gaan we met z'n viertjes lekker een lang weekendje weg genieten. Allemaal leuke dingen dus. Voor de rest is het gewoon afwachten zoals altijd.

Deze week begon met mijlpalen, de eerste was dinsdag 4 januari, ik ben 26 weken zwanger, een half jaar, nog 3 maanden te gaan, en de baby is nu levensvatbaar als het op de wereld zou komen, maar ze mag lekker blijven plakken nog even hoor!
Mijn buik groeit enorm, en lijkt met de dag wel groter te worden, hier een hapsnapfoto van Igor ;-)
En een met Pixie, ze is zo lief en wil mijn buik elke dag kusjes geven!
De tweede mijlpaal was gisteren, Pixie werd 1,5 jaar! Ik had haar hetzelfde jurkje aangedaan als op haar verjaardag, want dat was toen veeeeel te groot, en nu eigenlijk krapjes aan, maar het staat nog steeds lief!
Madame met een karaktertje
In opperste concentratie fruit aan het eten én tv kijken tegelijk
Lekker lachen in de schommel, want dat blijft gewoon leuk!

Zoveel plezier heb ik erin!

En nu? Nu weer terug naar normaal. Nog 1 slingertje lampjes op te ruimen en dan zijn alle feestelijkheden weer opgeruimd. Igor is sinds maandag weer aan het werk maar heeft in februari weer lekker wat vrij. We hebben dan ook de dikke-buikenshoot! Helemaal zin in! Oh ja en nog een echo voor de ligging van de placenta. Het is dan ook onze trouwdag! Ik ben lekker druk met de geboortekaartjes nu ik nog achter mijn bureau pas hihihi en aan het troepjes opruimen!
Fijne dag allemaal!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De allerbeste wensen voor 2011!! Er staan al mooi en leuke dingen laar dit jaar voor jullie :-)
Wat gaat het snel met Pixie! Leuke foto's heb je gemaakt. Hoe voel je je verder met de zwangerschap?
Groetjes Sylvia

Annelies zei

Je ziet er goed uit, Angela! Geweldig dat Pixie zo lief is voor je buik ;-). Begrijpt ze het een beetje?