vrijdag, januari 07, 2011

Boekupdate'tje

Het is vrijdagmiddag, normaal altijd een fijne middag, lekker rustig, lekker freubelen of luieren, maar nee vandaag niet, ik baal als een stekker. Het wil allemaal niet lukken zoals ik wil, ken je dat? Helemaal klaar voor de freubel en dan komt er niks uit je handen? Ik ben met de geboortekaartjes bezig, ze zijn allemaal klaar aan de buitenkant, alleen de naam moet er nog op. Ik dacht, dat doe ik ff met de cricut en SCAL, nou dat kostte me dus 1,5 uur voor ik het juiste lettertype had én de juiste grootte, maar....nu valt de kleur papier volledig in het niet, dus.... wachten tot ik weer papier kan gaan kopen whaaaa dat frustreert, en dat is nog maar 1 ding van vanmiddag. Het is inmiddels 3 uur en de helft van de middag is al om en ik heb dus nog NIKS voor elkaar! Zo dat is even genoeg gemopper! Er zijn ergere dingen, I know, maar toch...

Ik had een update beloofd voor mijn zwangerschapsbom die ik al weer een week of 2 up to date heb. Dit zijn de foto's van maand 3 en 4




Ik ben ook al halverwege maand 5 maar ja die is nog niet helemaal afgelopen, 12 januari pas! Mijn maandtelling loopt alleen een beetje scheef, oops, maar ja daar vind ik ook wel weer wat op.

Met de beeb gaat het goed, ze groeit lekker, en we hebben d'r naamromper ook binnen! We hadden voor Pixie ook zo'n romper besteld, en nu wilde ik het voor haar ook doen. Voor Pixie hadden we een zuurstokroze, nu een zachtroze, hij is zo lief, zou hem bijna willen laten zien, maar dat doen we natuurlijk nog ff niet! Ook hebben we een bijpassend mutsje, ook met naam erop. Pixie vindt het erg leuk die dikke buik en is dan ook heel lief er voor, maar echt snappen doet ze het natuurlijk nog niet, ze is pas 1,5 jaar en snapt er niks van dat er straks iemand bij komt waar ze d'r aandacht mee moet delen. Maar ze vindt alle dingen er om heen wel heel interessant zoals het wiegje, de kleertjes, de knuffels etc. We vertellen haar dan ook van alles en ze snapt wel wat een baby is, en dat er een baby in mama's buik zit, maar that's it. We zullen zien, spannend is het zeker wel!

Ik ga lekker verder balen met een lekker bakje hete thee ;-) en dan zo de kou weer in, mijn nijntjes verzorgen! Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: