zondag, februari 14, 2010

veel foto's!

Ja ja eindelijk de tijd gehad de foto's wat uit te zoeken, en hier een kleine selectie van de afgelopen week!
6 februari, oké 1 dag te laat voor haar "vermaanddag-shoot" maar ik deed mijn best weer. Mevrouwtje kan al zitten en lacht zich een kriek als ze voor de camera zit en ze kan zoooo boevig kijken!
Deze foto is ook weer geweldig, al lijkt hij natuurlijk enorm op een eerdere die ik gemaakt heb, grote blauwe kijkers van haar ohwww *smelt* ik ben zo bevoorrecht dat ik dit elke dag mag zien en van genieten.
Zondags vonden we dat Pixie best (na een groot deel gevoerd te hebben hoor) zelf haar fruithap mocht eten. Ze graait namelijk steeds naar haar bordje en lepel dus nou ja laat maar kliederen dan en dit is het resultaat:
10 februari had ze een mega goeie bui en zat zo geweldig op haar kont te glimmen dat ik gauw de camera gepakt heb. Eerst demonstreert ze hoe ze "boos" kan kijken, maar bij de toet (sorry pixie) schiet ik echt spontaan in de lach!
11 februari, hier zit ze in het kleine badje bij mij onder de douche (heb mijn eigen blote kont er af geknipt hoor, dat is niet zo interessant). Ze kan zo goed zitten dus vooruit dan maar, schuim erin, eendje erbij en spetter jij lekker een eind weg meid, en een lol dat ze heeft!
12 februari jaaaaa eindelijk dan komt Annemieke! Het is een super gezellig dagje en ik heb een taartje gemaakt (appel kaneel kwark vulling met lemoncurd). Omdat het dit weekend ook onze trouwdag is heb ik voor de gelegenheid maar eens een mooi wit taartje gemaakt al valt er nog veel te leren hoor! Zoals je ziet is het lint en de ruches helemaal scheef! Maar lekker was ie wel!
Annemieke had de winkel meegenomen, in plaats van een tupperware-party hadden we een scrapparty en dat was best heel erg leuk en geslaagd! Wat een luxe toch een scrapwinkel aan huis? (als je dit ook wilt kun je voor informatie contact opnemen met Annemieke van Dolls and Decorations voor de voorwaarden en/of afspraak)
Het was die dag echt heel gezellig en Mieke is lekker blijven eten, de volgende keer blijft ze lekker slapen want we waren nog LLAAANNNGGG niet uitgekletst en aan scrappen zijn we niet eens toegekomen!

13 februari: de crop dag van het SYM-forum, heel gezellig weer! Igor bracht me samen met Pixie want... "tante" Maaike wilde haar nog ff zien (lees: inpikken) wat natuurlijk ook gebeurde. Ik heb Annemieke geholpen met de winkel, lekker even geshopt (duuhhh super schattige elfjes stempels oa) en ook bij Marloes (Ge-wel-dig graphic 45 papier) nog even natuurlijk. Esmeralda had de shop ook mee en daar wilde ik de cupcake-cupjes kopen maar er waren een paar dames me al voor dus die bestel ik later nog bij haar! Ik had zowaar scrapspullen ook meegenomen maar net dat ene boekje waar ik mee bezig ben... thuis laten liggen domoor die ik ben! Halverwege de middag ben ik weer naar huis gegaan, toen was de koek op voor mij.  Helaas zijn de komende crop-dagen een beetje te ver bij mij vandaan dus ik ben bang dat ik pas weer in de tweede helft van dit jaar aan de beurt ben, maarrrrr eind april is er een Dolls-dag in Hagestein en dat is goed te doen voor mij!

Tot zover de update, binnenkort volgt de rest hoor, want er zijn nog meer foto's te laten zien, maar met name scrapgerelateerd!!!
Fijne valentijnsdag allemaal!

5 opmerkingen:

Charlotte zei

Nou... genoeg scrapmateriaal van Pixie... ;) Wat een schatje is het! Leuk om je in het echt te ontmoeten gisteren.

xxx

m@deliefjuh zei

gewelidg! leuks zo'n update. nou en wat een prachtige dame hebben jullie. en handig.. zo'n annemiek op locatie ;) hahahaha

groetjes

Dora zei

Dat is wel gaaf zo'n winkel aan huis, hihi maar niet goed voor mij...bloos bloos.
Wat een prachtfoto's van de kleine meid, en wat een stralend koppie heeft ze. Fijne huwelijksdag!

Unknown zei

angela, je dochter is hier op de foto's echt een schatje! Ik vond het ook erg leuk om je weer te zien [echt :D]Fijne huwelijksdag en pas op jezelf hoor!

wij drietjes zei

Wat een boel leuke foto's weer zeg! Echt prachtig :) ik voel alweer een prachtig scrapproject aankomen hihi

Fijn ook trouwens al die leuke dingen, dat doet een mens goed!

Liefs X Marije