maandag, september 01, 2014

Kleding Callens verjaardag

Oké op zich niks bijzonders om een heel log over te typen toch? Nou toch even wel want zoals altijd hier... is niks standaard! Zo ook nu weer niet! Ik heb weer eea zelf gemaakt en deze keer heel simpel hoor maar toch....

De ervaring na 2 kleine kindjes leert dat na het taart eten, je net 1-jarige muisje in zijn geheel gewassen moet worden en dus ook in schone kleding omdat hij/zij anders de hele verjaardag lang zuur stinkt naar de slagroom/bavarois/kwark. Ik heb dus 1 setje kleding EN 1 verschoning klaar liggen!!! Slim! En om het nog slimmer te maken, het is nog een romer mét bijpassende slab ook! Hier dan de foto's!

Kleding

Dit is de kleding die hij krijgt voor zijn verjaardag, op zijn verjaardag en die hij ook aan krijgt 's middags. Het is een broekje van de hema, in mijn favoriete kleur met bijpassend overhemdje. Het shirtje met de aap komt uit dezelfde serie en ik heb het derde shirtje, wat er ook bij hoort, ook gekocht maar staat niet op de foto! Ligt zelfs al gewassen en al in zijn kast klaar! Dan nog een spijkerbroekje van de Zeeman, lekker geprijsd én met een boord aan de bovenkant ipv knopen en een rits want het draaggemak verhoogd maar ook het aankleedgemak voor mama! En last but nog least ik had een heel pak rompers voor maar € 4,00 (dankzij kortingscode) bij Kruidvat! Dat is nog eens leuk meegenomen!


Slab en romper

Dit is wat er dan NIET standaard is... ik heb die printables gekocht... met deze bedoeling... ze af te drukken op opstrijkfolie voor een romper en een slabbetje. Het slabbetje heb ik gemaakt met restjes eigenlijk en de achterkant is net jeansstof dus altijd nog te gebruiken! Ik heb een romper gekocht van Dirkje, "maar" € 2,95 dus dat valt mee toch? Strijkfolie bij de Hema gekocht en aan de gang maar! Met dit als resultaat!

 Ook op de achterkant van de romper staat nog een tekstje "Look whoo's one"  zo lief! Dit krijgt hij dus aan als we "dé taart" gaan doen. Hij krijgt een eigen meppertje met... hoe kan het ook anders... een uiltje erop!

Volgende week maandag gaat de een na laatste verjaardagslog over Callens kadootjes, en dan is het al weer zo ver!!!!

Geen opmerkingen: